Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zoek een portable studio/reference hoofdtelefoon - 100/150$

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• John Dude
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 18-01 21:53
Ik zoek een?
Hoofdtelefoon voor school. Word gebruikt met een laptop (bezigheden zullen zijn editing, video en audio.) Het liefst heb ik over-ear. Gezien ik ga editen (Adobe CC) zou ik het liefst een reference hoofdentelefoon willen. Of iets wat in de buurt komt. Daarnaast ben ik veel heen en weer aan het reizen dus gaat hij vaak mee in de tas. Wireless lijkt mij ook heel handig vanwege het doorgeven aan leraren of mede studenten. Dan zit ik en mijn mede studenten niet vast aan de laptop.

Wat is je budget?
100 tot 150.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Editen, zowel video als geluid. In combinatie met een laptop.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zit zelf te kijken naar de Sony MDR-7506, Sennheiser HD 280 pro of de Sennheiser HD 4.40 BT.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag weten of er opties zijn voor draadloze/portable (compact, vervoerbare) hoofdtelefoons met reference/studio geluid. Ik snap dat dit in de audio/hoofdtelefoon wereld wat tegenstrijdig is maar als er iets is wat in de buurt komt met deze wensen zou ik dat graag willen weten

Bedankt!

Alle reacties

• apis29
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
De Sony zou wel goed geschikt zijn voor bij video editing ben ik wel eens tegengekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 13:44
Je geeft zelf al aan, draadloos, portable en reference geluid gaan lastig samen. Wat versta jij onder "reference/studio" geluid? Ik versta dat als zijnde een high-end koptelefoon die eerder richting de € 1.000 (en daar dik over heen) gaan dan het budget wat jij hebtDergelijke high-end koptelefoons zijn niet draadloos, moet je eerst nog aan een aparte DAC hangen en zitten in een heel ander prijssegment.

Zelf heb ik een Sony WH1000XM2. Die is (de XM3 als opvolger) € 300 en soms voor € 250 op te pikken in de aanbieding. Zit een heel knap geluid in, draadloos en heeft fantastische noice canceling. Lekker voor op reis. Als het voor school een must is, zoals een laptop, is ie wellicht nog belastingaftrekbaar voor je inkomstenbelastig :) kun je mogelijk naar een XM3 kijken.

[Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 24-07-2019 13:49]

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True