Toon posts:

Router RT-AC87U naar smart tv

Pagina: 1
Acties:

• Autopilot
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 14-09 19:54
Hallo,

Is het mogelijk om een HDD van zeg 2 TB met 4K/HDR materiaal aan te sluiten aan mijn router Asus RT-AC87U via de USB3.0 aansluiting en dan via de smart tv het materiaal direct te bekijken (draadloos via 5Ghz)

Ik doe nu hetzelfde via Plex, maar dan moet ik daarvoor mijn laptop aan hebben staan (omdat daar de plex media server op draait, maar wil niet elke keer mijn laptop tevoorschijn moeten halen.

Tesla Model 3 SR+ Metallic Blue, Black, Aero

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 29-11 19:41
Volgens mij heb je dan nog steeds een mediaserver nodig omdat die AC87U dat niet uit zichzelf kan als ik me niet vergis.

• tweakduke
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 08:43

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Duke rules the world...

Er zit wel zo'n functie in de AC87U.
https://www.asus.com/nl/support/FAQ/1011278
Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar probeer het eens zou ik zeggen. Zorg voor de zekerheid dat je firmware ook bijgewerkt is.

Tweakers Discord

• Autopilot
Bedankt!

Ik zal het proberen en de resultaten hier delen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Autopilot
Hij doet het uitstekend! Dank voor jullie hulp!
Modbreak:Meerdere keren achter elkaar posten is op GoT niet de bedoeling. Gebruik de "Wijzig"-knop om iets toe te voegen aan een eerdere post als nog niemand gereageerd heeft.

[Voor 65% gewijzigd door dion_b op 24-07-2019 13:09]

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 08:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is de plek voor computerhardware dat nergens anders besproken wordt op GoT. Deze topic gaat over netwerkhardware, daarvoor kun je terecht in Netwerken.

Move OH -> NT

Soittakaa Paranoid!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee