Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sidescrollen met touchpad werkt opeens niet meer. HPlaptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Lednov
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 21:51
Sinds vanochtend kan ik niet meer sidescrollen op mijn laptop. Hoe en wat, ik heb geen flauw idee. Nu is het wel vaker zo dat dit opeens uitviel op de laptop, even rebooten en euvel was verholpen. Nu deed ik dat ook, alleen geen resultaat. sidescrollen werkt nog steeds niet. Gekke is, dat ik er gisteravond (nacht) er geen last van had.
Scrollen met twee vingers werkt wél, alleen dat wil ik niet. Meerdere redenen voor, al was het maar omdat ik het gewoon super irritant vind.

Drivers zijn up-to-date, daar heb ik al naar gekeken.
Laptop is een HP pavillion 15-bc031nd. de i7 versie zonder de 1TB HDD.
Sinds zondag staat de laatste update van Windows 10 er op.

Eerste wat ik doe is natuurlijk kijken in het controlcentrum/configscherm. Alleen dat bood geen uitkomst. Ik vind hier nergens een optie om de driver te openen, of een optie om sidescrollen weer aan te zetten (indien uitgezet).
Sterker, ik vind helemaal geen opties om iets anders in te stellen! Als ik van twee naar een vinger scrollen zou willen gaan, zou ik niet weten waar ik dat zou moeten doen... Ook niet via Configscherm, dat is gewoon een andere route naar hetzelfde scherm.

het niet kunnen scrollen gewoon rechts van je touchpad begint nu wel irritante vormen aan te nemen... (over irritatie gesproken, zo zijn er wel wat meer kleine dingetjes die mij mateloos storen sinds update, neem alleen de zoekfunctie in win10.... waarom is daar opeens de geschiedenis van edge in terug te vinden...!!)

anyhow google bied geen hulp, verder dan dat het wel lijkt dat ze proberen om twee vinger scrollen door mijn strot te duwen kom ik niet.

Alle reacties

• Vinny1994
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 16:06

• Lednov
Dit had ik al gevonden en had hier niets aan. Dit verwijst naar de driver, alleen die optie is gewoon niet aanwezig bij mij!
https://imgur.com/a/vacBZEJ

Had dit er wel geweest, had ik waarschijnlijk dit topic nooit gestart....

• Lednov
niemand enig idee verder...?

• Lednov
Het zal wel komen door de vakantie, dat er niemand is die verder een suggestie heeft... Jammer.