Beste experts,
Het is al weer een tijd geleden dat ik voor het laatst een systeem in elkaar heb gezet… Volgens mij was de mediamarkt nog geeneens actief in Nederland :-)
De tijd is aangebroken dat ik mijn PC zal gaan upgraden. Ik hoop op een advies van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk voor development (visual studio) werkzaamheden worden gebruikt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1500 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en snel. PC moet 3 monitoren aan kunnen sturen via displayport. Qua buitenkant geen poespas met rgb etc
Ga je overklokken?
Waatschijnlijk niet. Ik wil een zo stabiel mogelijk systeem
Wat verwacht je van ons?
Heb ik de juiste componenten bij elkaar? Visual studio werkt met meerdere threads, maar voor een aantal zaken is de kloksnelheid van een single thread van groot belang
Wat heb ik zelf al bij elkaar geklikt
Alvast bedankt voor het meedenken.
Het is al weer een tijd geleden dat ik voor het laatst een systeem in elkaar heb gezet… Volgens mij was de mediamarkt nog geeneens actief in Nederland :-)
De tijd is aangebroken dat ik mijn PC zal gaan upgraden. Ik hoop op een advies van jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk voor development (visual studio) werkzaamheden worden gebruikt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 1500 euro
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil en snel. PC moet 3 monitoren aan kunnen sturen via displayport. Qua buitenkant geen poespas met rgb etc
Ga je overklokken?
Waatschijnlijk niet. Ik wil een zo stabiel mogelijk systeem
Wat verwacht je van ons?
Heb ik de juiste componenten bij elkaar? Visual studio werkt met meerdere threads, maar voor een aantal zaken is de kloksnelheid van een single thread van groot belang
Wat heb ik zelf al bij elkaar geklikt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-9900K Boxed | € 505,05 | € 505,05 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 570 ARMOR 8G OC | € 161,05 | € 161,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 166,61 | € 166,61 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 127,90 | € 127,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 205,- | € 205,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.516,41 | ||
Alvast bedankt voor het meedenken.