Man man. Wat zijn ze toch een het klooien bij 500px!
Eerst al 10 uur(!!) down voor een geplande upgrade. Dat is op zich al belachelijk maar als na de update echt zo'n beetje alles kapot is, valt dat echt niet meer te verkopen. Wat ik zelf allemaal al gezien heb dat stuk is:
Nog meer mensen hier die er veel last van hebben? Ik was net aan het overwegen eens zo'n PRO abonnement te nemen. Nou, dat laat ik nu ook wel uit mijn hoofd. Tijd voor ander platform. Suggesties zijn welkom.
Eerst al 10 uur(!!) down voor een geplande upgrade. Dat is op zich al belachelijk maar als na de update echt zo'n beetje alles kapot is, valt dat echt niet meer te verkopen. Wat ik zelf allemaal al gezien heb dat stuk is:
- Je moet continue inloggen. Op de site nog wel OK met password manager maar ook de App heeft er last van. Rete irritant.
- Alles is nog trager dan voorheen
- Foto's die gister nog 80+ likes en 800+ views hebben, staan vandaag weer op 34 likes en 0 views...
- Foto's krijgen bijna geen view en likes meer
- Views die helemaal niet meer bijgehouden worden
- Blog en andere delen van de site doen het gewoon niet (404)
Nog meer mensen hier die er veel last van hebben? Ik was net aan het overwegen eens zo'n PRO abonnement te nemen. Nou, dat laat ik nu ook wel uit mijn hoofd. Tijd voor ander platform. Suggesties zijn welkom.
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear