Hallo iedereen op tweakers
Bij deze wil ik graag jullie advies over de onderstaande build. Dit is de eerste keer dat ik een PC samenstel, daarom hoor ik graag van jullie of ik mijn geld verstandig besteed aan de onderstaande componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het nieuwe systeem voornamelijk gebruiken voor gaming, daarnaast wil ik af en toe ook gaan streamen (vandaar dat ik heb gekozen voor de AMD Ryzen 3700X). Verder wil ik de nieuwste games op 2560x1440 of zelfs 3440x1440 kunnen spelen voor de komende jaren. In de toekomst wil ik misschien nog gaan gamen met een VR headset.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal ~ €2000 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen naar het nieuwe systeem. Ik heb alleen 2x 1920x1080 60Hz schermen die ik blijf gebruiken, ik ben alleen wel aan het kijken voor een nieuw beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een AMD Ryzen 3700X (voor het gamen en streamen) een NVIDIA RTX 2080 om te gamen in de resoluties wat ik graag wil en wellicht voor VR in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen/wensen, behalve dat ik natuurlijk een zo goed mogelijk systeem wil die kan voldoen in wat ik wil met mijn systeem voor ~ €2000
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet helemaal zeker, aangezien ik op reviews heb gezien dat er niet heel veel extra prestatie uit de Ryzen 3700X te halen is met overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies of mijn onderstaande lijst kan voldoen aan mijn wensen en of het logische build is voor mijn budget aangezien ik er weinig tot geen ervaring mee heb. Ik hoor graag van jullie of jullie met hetzelfde budget, ook dezelfde componenten zouden hebben gekozen
*PS: Ik heb voor deze case gekozen omdat ik hem gratis heb gekregen.
Bij deze wil ik graag jullie advies over de onderstaande build. Dit is de eerste keer dat ik een PC samenstel, daarom hoor ik graag van jullie of ik mijn geld verstandig besteed aan de onderstaande componenten.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het nieuwe systeem voornamelijk gebruiken voor gaming, daarnaast wil ik af en toe ook gaan streamen (vandaar dat ik heb gekozen voor de AMD Ryzen 3700X). Verder wil ik de nieuwste games op 2560x1440 of zelfs 3440x1440 kunnen spelen voor de komende jaren. In de toekomst wil ik misschien nog gaan gamen met een VR headset.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal ~ €2000 kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb geen componenten die ik mee wil nemen naar het nieuwe systeem. Ik heb alleen 2x 1920x1080 60Hz schermen die ik blijf gebruiken, ik ben alleen wel aan het kijken voor een nieuw beeldscherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een AMD Ryzen 3700X (voor het gamen en streamen) een NVIDIA RTX 2080 om te gamen in de resoluties wat ik graag wil en wellicht voor VR in de toekomst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb geen eisen/wensen, behalve dat ik natuurlijk een zo goed mogelijk systeem wil die kan voldoen in wat ik wil met mijn systeem voor ~ €2000
Ga je overklokken?
Ik ben nog niet helemaal zeker, aangezien ik op reviews heb gezien dat er niet heel veel extra prestatie uit de Ryzen 3700X te halen is met overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag advies of mijn onderstaande lijst kan voldoen aan mijn wensen en of het logische build is voor mijn budget aangezien ik er weinig tot geen ervaring mee heb. Ik hoor graag van jullie of jullie met hetzelfde budget, ook dezelfde componenten zouden hebben gekozen
*PS: Ik heb voor deze case gekozen omdat ik hem gratis heb gekregen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte X570 GAMING X | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Interne harde schijven | Toshiba P300 (Bulk), 3TB | € 67,99 | € 67,99 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H700i Rood/Zwart | € 156,75 | € 156,75 |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X72 | € 194,89 | € 194,89 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 110,95 | € 110,95 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 750 Platinum | € 119,99 | € 119,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 250GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.102,62 | ||