winamp runnen vanaf cd...

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Topicstarter
Is het mogelijk om een geinstalleerde versie van winamp + bijbehordende dll's op een cd te zetten, zodat er een autoplay mp3-cd van te maken is, zonder winamp op de betreffende computer te hebben staan?

Ik wil nl. voor wat mensen wat mp3'tjes van mij op cd zetten, maar die hebben niet allemaal winamp o.i.d. erop staan.
De bedoeling is dus dat die mensen de cd in hun cdrom-speler stoppen, en dat dan automatisch de playlist van de cd wordt afgespeeld in winamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01

Arno

PF5A

Ik weet niet of je WinAmp kan runnen vanaf CD, maar als je WinAmp start zonder het te installeren, werkt het wel :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Probeer het zou ik zeggen, een lege cd kost maar 80 cent :)

Ik denk niet dat het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raser
  • Niet online
Werkt gewoon, heb wel eens een autorun cd gemaakt die winamp opstarte met een bepaald nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Moet kunnen, probeer het anders op een CD-RW (als je een CDR te duur vindt om het mee te proberen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:07
Ja dat kan, ik heb het ook een keer gedaan voor de gein. Heel handig, heb je alles bij de hand. Ik weet niet 1 2 3 uit m'n hoofd welke versie het was, maar dat zou niks uit hoeven maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 17:42 schreef Bierkameel het volgende:
Probeer het zou ik zeggen, een lege cd kost maar 80 cent :)

Ik denk niet dat het gaat lukken.
Waar haal je ze voor 80 cent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien werkt het wel, maar je kan niets configureren want hij kan dan niets naar de winamp.ini file wegschrijven. Ik denk dat bv. coolplayer beter geschikt is. http://www.daansystems.com/coolplayer/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Niet online
Snuggere mensen hier die meteen een cd nodig denk te hebben :).

Je zou ook gewoon "subst z: c:\winamptest" (of welke dir dan ook kunnen doen). Zet maar eens een autorun.inf op die nieuwe z-drive, en kijk wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Hmz..ik weet natuurlijk niet allemaal hoe jullie dit gedaan hebben..

maar dnk er wel om:
als je voor jezelf zo'n cd maakt heb jij de DLL's al in je windows\system staan natuurlijk....bij andere hoeft dit niet het geval te zijn waardoor hij ineens niet werkt...let daar wel ffys op..

gr. maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Topicstarter
Juist, daarom mijn vraag.
Weet iemand welke dll's winamp zeker nodig heeft, en hoe ik die op de cd moet plaatsen zodat ze nog aangesproken kunnen worden...? [een ander proggie dat playlists ondersteunt mag ook].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikel
  • Niet online
Volgens mij staan alle dll's die winamp nodig heeft in de winamp dir. Maar heeft winamp geen .zip zonder installer download op hun site? Dan zie je meteen wat daar in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij gaat dat niet want winamp slaat bepaalde dingen op in bestanden en die kan hij niet veranderen omdat het op cd staat (aleeen lezen) btw elk besturing systeem heeft toch wel een media player die ondersteunt standaard MP3 DOH!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:57 schreef ro__ het volgende:
Juist, daarom mijn vraag.
Weet iemand welke dll's winamp zeker nodig heeft, en hoe ik die op de cd moet plaatsen zodat ze nog aangesproken kunnen worden...? [een ander proggie dat playlists ondersteunt mag ook].
zoals ik in m'n vorige post al zei, coolplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mir
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Mir

Hmz...volgens mij werkt het wel gewoon bedenk ik me nu..

ik heb 3 windowsen (lekker NL-s >:) )

Normal windows heeft Winamp geïnstalleerd..
Gamez windwos niet...
maar ik heb in beide windowsen de D: zichtbaar gelaten (voor de progs, gamez en alle andere dingen (windows partitie's zijn 1 GB (als ik het nog een keer ga doen maak ik daar ~1,3 van))

ik geloof dat ik in de gamez ook gewoon winamp kan gebruiken...terwijl ik daar dus geen winamp geïnstalleerd heb maar hem alleenmaar van de D: af run...

GL

anders: probeer het gewoon bij iemand zonder winamp of op lege installatie v. windows (altijd het best natuurlijk) ???

GL AGAIN!! :)

gr. Maarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 10:25

Nietzman

Woei!

Alst niet wil kan je ze ook in een flash filmpje zetten, die als *.exe opslaan en als autorun te zetten.... dan wert het zekersteweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de winamp dir op cd pleurt zitten daar ook alle benodigde dll's bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:47 schreef wwillem het volgende:

[..]

Waar haal je ze voor 80 cent?
CD & DVD (re)writable media op de pricewatch
Pagina: 1