Mijn vraag
Kort na de upgrade van mijn pc(mobo, cpu, ram en psu) kreeg ik bsod errors. Ik heb het vrijwel genegeerd omdat ik ze niet heel vaak kreeg en mijn pc voor de rest gewoon werkte. Nu een paar maanden later wordt het weer erger en heb ik ze op geschreven: Irql not less or equal
critical process died
Memory management
System service exception
Page fault in nonpaged area
Systed thread exception not handled
Unexpected Kernell mode trap
Pool corruption in file area
Dpc watchdog violation
Attempted to write readonly memory
Kernell security check fail
Soms kan ik mijn pc gewoon gebruiken zonder errors maar soms krijg ik ze vlak na het opstarten of tijdens het opstarten al. Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Ryzen 5 2600
- geforce gtx 1050 ti 4gb
-G. Skill Aegis 2x8gb gb ram
-asrock b450 pro4
- be quiet system power 9 500w
- toshiba DT01ACA100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een paar maanden geleden wat geprobeerd weet niet precies meer wat maar in ieder geval Sfc /scannow
Kort na de upgrade van mijn pc(mobo, cpu, ram en psu) kreeg ik bsod errors. Ik heb het vrijwel genegeerd omdat ik ze niet heel vaak kreeg en mijn pc voor de rest gewoon werkte. Nu een paar maanden later wordt het weer erger en heb ik ze op geschreven: Irql not less or equal
critical process died
Memory management
System service exception
Page fault in nonpaged area
Systed thread exception not handled
Unexpected Kernell mode trap
Pool corruption in file area
Dpc watchdog violation
Attempted to write readonly memory
Kernell security check fail
Soms kan ik mijn pc gewoon gebruiken zonder errors maar soms krijg ik ze vlak na het opstarten of tijdens het opstarten al. Waar ligt dit aan en wat kan ik er aan doen
Relevante software en hardware die ik gebruik
-Ryzen 5 2600
- geforce gtx 1050 ti 4gb
-G. Skill Aegis 2x8gb gb ram
-asrock b450 pro4
- be quiet system power 9 500w
- toshiba DT01ACA100
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een paar maanden geleden wat geprobeerd weet niet precies meer wat maar in ieder geval Sfc /scannow