Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Audio random klikgeluid*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb recent het probleem dat mn audio van men desktop begint klik geluidjes te maken
Ik heb mn drivers geupdated ook bios, eigenlijk alle drivers
Ook heb ik al het power management te veranderen en nog altijd het zelfde probleem.
Tligt niet aan de headset allesins
Kan iemand me helpen ? En sorry als dit in de verkeerde section is

Specs
I7 6700
Gtx 1060
16ram
750W

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Wat versta je onder 'klik' geluidjes? Kan je het geluid eens nadoen?

Wel goed van je dat je even laat weten dat je 16GB RAM hebt en een GTX1060 video kaart, jammer dat je dan weer niet laat weten wat voor headset/speakers je gebruikt en hoe deze zijn aangesloten.

Verwijderd

Topicstarter
Headset op usb logitech g432.
Lg homecinema speakers op hdmi
Geluidjes na doen in een bericht is wat moeilijk he. Gewoon zo pop geluidjes soms zelf als ik gwn op men achtergrondsherm zit.. heb een dpc latency gecheckt en die zegt dat het aan drivers ligt de power management. Maar die zn helaas allemaal uitgeprobeerd. Ook heb ik verschillende usb ports uitgeprobeert helaas geen effect

Verwijderd

Topicstarter
Heb dit op mijn laptops getest (de headsets) en die doen heel raar net hetzelfde, mijn nieuwe headset (logitech) de oude razer waar geen probleem me was
En mijn oortjes heel raar dit...

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:23:
Geluidjes na doen in een bericht is wat moeilijk he.
Maar je probeert het ook niet. Het is moeilijk maar niet onmogelijk.
Verwijderd schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:29:
En mijn oortjes heel raar dit...
Daar heb je je antwoord al. Ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan.

Maar voor de duidelijkheid:
Je hebt het met meerdere randapparatuur (twee verschillende headsets, speakers en oordopjes) op twee verschillende apparaten (laptop en desktop)?

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat is correct maar dat geluid is zo random in de clips. Maar ik hoor het ook gwn als ik niets kijk
Pagina: 1