And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Je moet (afhankelijk van hoe je dat onder xp hebt ingesteld) ook de juiste user meegeven met smbclient.
Euh...
Ik heb helemaal niets ingesteld onder xp...
Ik heb gewoon de directory geshared, nergens iets moeten zetten van pass of username...
Ik heb helemaal niets ingesteld onder xp...
Ik heb gewoon de directory geshared, nergens iets moeten zetten van pass of username...
And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.
Ja dan gaat het zo ook niet werken, standaard is een share geloof ik alleen toegankelijk voor de user "Administrator".
Je zult bij de advanced properties of iets dergelijks bij dat sharen nog wat instellingen moeten doen. Ik weet uit m'n hoofd niet hoe je het het handigste instelt voor anonymous toegang, maar even zoeken op got levert daar vast wel antwoord op.
Je zult bij de advanced properties of iets dergelijks bij dat sharen nog wat instellingen moeten doen. Ik weet uit m'n hoofd niet hoe je het het handigste instelt voor anonymous toegang, maar even zoeken op got levert daar vast wel antwoord op.
Verwijderd
gewoon mounten die hap:
mount -t smbfs -o username=naam, password=xxxx //server/share /mountpoint
mount -t smbfs -o username=naam, password=xxxx //server/share /mountpoint
Verwijderd
hoe krijg je dat voor elkaar, dat als je geen wachtwoord ingesteld hebt, en je vult geen pass in, dat 'ie het ook niet doet?
probeer anders met smbclient -U wat te spelen. gebruik daarbij de username van die client (waarmee je windoos opstart)
probeer anders met smbclient -U wat te spelen. gebruik daarbij de username van die client (waarmee je windoos opstart)
Pagina: 1