Ik heb een pc die 2 beeldschermen aanstuurt (tv's). Op ieder scherm staat een browser in full screen (F11). Als de pc opstart heb ik de twee browsers in de opstarten map gedaan zodat deze automatisch opstarten. So far so good. Maar is er misschien een mogelijkheid om met een script of andere software in te stellen dat de ene browser op het ene scherm opent en de ander op het andere scherm en dan ook automatisch full screen gaan?
Vraag
Alle reacties
Probeer het eens met autoit.
Wat heb je allemaal al geprobeerd (behalve de browser snelkoppelingen in de map Opstarten plaatsen) om dit werkend te krijgen? Daarnaast zou je inderdaad kunnen kijken naar een tool als AutoIT.SDMSIM schreef op Monday 22 July 2019 @ 13:14:
Ik heb een pc die 2 beeldschermen aanstuurt (tv's). Op ieder scherm staat een browser in full screen (F11). Als de pc opstart heb ik de twee browsers in de opstarten map gedaan zodat deze automatisch opstarten. So far so good. Maar is er misschien een mogelijkheid om met een script of andere software in te stellen dat de ene browser op het ene scherm opent en de ander op het andere scherm en dan ook automatisch full screen gaan?
* Ik heb ook de titel even aangepast, zo dekt hij de lading beter.
[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 22-07-2019 15:16 ]
Ik ben niet verder gekomen dan die snelkoppelingen in de map opstarten met van die startup codes. Zo zag ik bij Chrome dat het mogelijk was om te starten met -fullscreen. Als je dit combineert met de juiste startpagina kom je in principe een heel eind, alleen dan blijf je bij het probleem dat de ene browser op het ene scherm moet starten en de ander op een ander scherm. Is die mogelijkheid er wel bij AutoIt?
Als het goed is, zal Windows gewoon onthouden in welke scherm welke applicatie draait, of heeft gedraaid.
Ik hoef echt niet iedere ochtend mijn mediaspeler naar mijn linker- of mijn browser naar mijn rechterscherm te verplaatsen.
Daar waar de applicatie stond bij afsluiten, staat 'ie ook bij opstarten.
Ik hoef echt niet iedere ochtend mijn mediaspeler naar mijn linker- of mijn browser naar mijn rechterscherm te verplaatsen.
Daar waar de applicatie stond bij afsluiten, staat 'ie ook bij opstarten.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm