[CaseMod] .. hij is weer wat verder .. (Pics)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Mafioso
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik heb weer wat lopen knutselen deze vakantie (niet veel helaas ..)

Tot zover was m'n mod voorheen : [linkje], maar omdat dat topic al een paar maanden oud is ben ik ff een nieuwe gestart ..

De grootste verandering is een logo dat ik aan de zeikant heb gespoten .. maar ik heb ook me diskettedrive gespoten ..
Verder heb ik nog nopjes onder me pc gezet zodat de tafel niet zo geschadigd (maarja dat stelt niet veel voor natuurlijk :))

Om het maar wat modem-user-vriedelijk te maken heb ik wat tumbnails gemaakt .. om lekker op te klikken .. :) (de grote plaatjes zijn per stuk 312 kb groot)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/01.gifAfbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/02.gif
Deze 2 foto's zijn genomen in de schuur .. op de eerste zie je de mal die ik heb gemaakt, en het keundeurtje waar ik hem op heb getest.. Op de 2e foto is het logo r net opgespoten .. je kan r duidelijk zien dat hij helaas niet overal even strak is :(

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/03.gifAfbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/04.gif
Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/05.gif
Dit zijn gewoon 3 foto's met het logo aan de zeikant. ook kan je zien dat nu m'n diskettedrive groen is :)

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/06.gifAfbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~friedy.bijnen/-=TROEP=-/UPDATE/07.gif
En dit zijn mij schatjes .. 6 120mm fans die ik gratis heb gekregen .. >:) :) Deze hoop ik na CampZone in te bouwen (niet allemaal hoor) .. want dat lukt me niet meer voor die tijd

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-08 20:35

Skef

Ik scheer.me

Nice paintjob.... :9~

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Dat ding gaat opstijgen als je die fans inbouwt ;)

Verwijderd

coool man. leuk kleurtje dat groen, zeker met de rest zwart

Verwijderd

Cool logo :)

Verwijderd

Met die fans zeker geen last van stof in je kamer? Alleen in je pc. ( Als je ze inbouwd dan ) Verder Extreem mooi.

• Boeie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-04 10:49
kast van je volg ik met veel interesse.... hij komt steeds verder... en wordt steeds mooier!

"go mafioso, go mafioso!!!"

Verwijderd

Strak logo...

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

nice

kzie je @ campzone, ik ben diegene die in de hcc main tent zit met de blauwe kast met de peer eruit en net gefabriseerde voeding kap voor de sekersheid

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• martin.h
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-03 23:09

martin.h

Met een HAMER past ALLES!

Ziet er erg strak uit!!

The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
ik zie je ook @ campzone en Resettim ook :D

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Strak :) :)

ik wou ook naar cmapzone.. alleen ik kan niet :(

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

kewl logo!
Is dat niet zo'n ventje wat je op bordjes van bouwplaatsen ook ziet (gehoorbeschermers verplicht enzo)?

Verder: mooie kleurencombinatie, en het past ook allemaal mooi bij elkaar!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Mooi gedaan :)

Alle proemn in n drek

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 12:13

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ik kende het oude topic nog terug ja, zeer strak geverfd man! ook al is t niet mn favo kleur ziet et er toch lekker uit :)

• MICHIEL123
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Een woord voor:

WOW

Dat is wel heeeeeeeel netjes gedaan man.

<disjfa> honden zijn dom en die moet je gewoon opeten met kerst en een kat nemen als huisdier :)

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
IMHO:

VET LOGO!!!!

Mooie contrasten dat knalgeel en zwart, zoiets heb ik nog niet eerder gezien! Applausje!

Verwijderd

Goedzo ruudjuh ! =) je leert het ooit nog wel =D (uh ik dus =))

Ennuh ruudjuh... ik wil je wel van die 120mm fans afhelpen hoor =) als je ze kwijt moet heb ik hier ook nog wel een "kastje" staan waar ze in kunnen =D *grin grin* =))

GreetzZ MaSsiE ! =D JE KOEI ! =)

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:29 wat lopen knutselen deze schreef Mafioso het volgende:

.. je kan r duidelijk zien dat hij helaas niet overal even strak is :(
dat vind ik nou juist r0x0r uit zien ;)

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Ik zit hier toch wel een beetje van te kwijlen hoor!!

mjammie koele case..

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mafioso
Yo Thx voor allee positieven reacties !!! Maar ik moeet erlijk bekennen dat ik me case op de foto's r net een tikkeltje mooier uit vind zien als irl ..

En MaSsiE wat betreft die fan .. r zijn nog een paar lui eerder met roepen dat ze r graag 1 willen hebben .. maar misschien kan ik r nog wel wat meer regelen >:) .. misschien niet gratis .. maar anders wel tegen een zacht prijsje ..

• Mafioso
Is dat niet zo'n ventje wat je op bordjes van bouwplaatsen ook ziet (gehoorbeschermers verplicht enzo)?
Ja idd .. deze betekend du "Dragen van veiligheidsbril verplicht" ... de rand die r normaal omheen zit is alleen weg ..
kzie je @ campzone, ik ben diegene die in de hcc main tent zit met de blauwe kast met de peer eruit en net gefabriseerde voeding kap voor de sekersheid
Ik zal ook eens bij jou langs gaan .. ik wil jou case wel eens zien irl :) .. mij kan je waarschijnlijk niet makkelijk vinden .. (zit in m'n bungalotent met 5 andere ofzo ..) daar zit ik aan een tafel waar heel groot "L3ET" staat opgespoten met die groene verf :) .. maarja dat ziet niemand .. :'(

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

Op zondag 29 juli 2001 00:21 schreef Mafioso het volgende:
Yo Thx voor allee positieven reacties !!! Maar ik moeet erlijk bekennen dat ik me case op de foto's r net een tikkeltje mooier uit vind zien als irl ..

En MaSsiE wat betreft die fan .. r zijn nog een paar lui eerder met roepen dat ze r graag 1 willen hebben .. maar misschien kan ik r nog wel wat meer regelen >:) .. misschien niet gratis .. maar anders wel tegen een zacht prijsje ..
noteer mij ook maar voor zo'n fan.. :)

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

• Mafioso
noteer mij ook maar voor zo'n fan.. :)
Ben bang dat dat niet gaat .. MaSsiE ken ik nl persoonlijk nogal goed ( = nl een vriend :)) .. die geef ik natuurlijk eerder zoiets als een wildvreemde ... sorry

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 17:11
:9~

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
12x12fans zijn stoer:) lopen ze op 12V of op 220V?? in het laatste geval > bouw ook een slaapstandkoeling in:)
anders wil je niet naast je pc slapen:)

Verwijderd

Ziet er stoer uit!

• Mafioso
Wa betreft die fans .. het gaat om dit model (NMB 4715KL-04W-B26)
code:
1
2
VOLTAGE(V) RANGE(V) POWER(W) CURRENT(mA) SPEED(RPM) NOISE(dBA) PRESSURE(IN H2O) AIRFLOW(CFM) 
12     6-13.8   4.80     400       2650  41    0.22      97

• Boeie
  • Laatst online: 01-04 10:49
Op zondag 29 juli 2001 13:48 schreef Mafioso het volgende:
Wa betreft die fans .. het gaat om dit model (NMB 4715KL-04W-B26)
Ik heb het al eerder gezegd, en een topic geopend, maar die NMB Fans roelen!!
Heb er zelluf ook 1 (80mm) en die verplaatst flink wat cfm's (meer dan 2 80mm's sunons voor mijn gevoel)
en is best stil.....

edit:

Zie al dat je op mn topic hebt gereageerd, oud topic.. mahja! altijd goed!
Pagina: 1