Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor vriendin van +/- 500 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• veryferry
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-05 18:47
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk internetten, mailen en een beetje Excell en Word. Verder vrij weinig.
-Ze gaat niet gamen.
-Ze heeft beperkt zicht en derhalve gebruikt ze standaard lage resoluties voor grotere weergave, dus het scherm is ook niet van groot belang
-Een lekker laag gewicht zou fijn zijn

Wat is je budget?
+/- 500 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet bijzonder veel, maar een laag gewicht en goede accu is natuurlijk altijd fijn.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Eigenlijk niet, zolang het maar een Windows machine is die een beetje betrouwbaar is en niet binnen een jaar aan vervanging toe.

Alvast bedankt! :)

Alle reacties

• michielRB
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Je had kunnen beginnen door zelf je basiswensen in het filter van de pricewatch te mikken
Vanuit een dergelijke lijst is het al een stuk makkelijker verder praten.

[ Voor 42% gewijzigd door michielRB op 22-07-2019 10:57 ]

• veryferry
michielRB schreef op maandag 22 juli 2019 @ 10:55:
Je had kunnen beginnen door zelf je basiswensen in het filter van de pricewatch te mikken
Vanuit een dergelijke lijst is het al een stuk makkelijker verder praten.
Dank je wel. Ik heb daar uiteraard al gekeken, maar ik weet dusdanig niks van laptops af dat ik dus echt niet weet wat een goede koop zou zijn.

• michielRB
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

Als je het niet erg vind om 2e hands (refurb) aan te schaffen zou je deze kunnen overwegen.
Sneller en degelijker ga je ze niet krijgen voor die prijs.

[ Voor 3% gewijzigd door michielRB op 22-07-2019 11:38 ]

• manmad
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-11 15:55
Ik ken zelf niet zoveel van laptops, maar wat ik wel geleerd heb is dat je sowieso een laptop met SSD moet nemen. Liefst eentje van 256gb. Dan ben je zeker dat opslagsnelheid niet je bottleneck is en heb je normaal altijd wel een redelijk snelle computer.
Daarnaast zou ik ook minimaal 4gb ram nemen.

• michielRB
  • Niet online

michielRB

Back 2 the Future

@manmad Dat zijn dan ook de filters die ik heb gebruikt, alleen heb ik er 8GB geheugen van gemaakt en een i3 of i5 processor bij gezet.
Voor huis-tuin-en-keuken gebruik is een aparte videokaart niet nodig. Een Intel HD graphics (ingebakken in de processor) is ruim voldoende.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:17

OmeJoyo

This is me

"vriendin van +/- 500 euro"

Dat is een knap lage prijs voor een vriendin :+

Maar even serieus. Dit is wel relatief eenvoudig te vinden, Ga voor een I3 of beter met SSD en je zit wel goed.
De rest van de opties kan je in het filter vinden. De resutlaten zouden je allemaal een snelle laptop moeten geven waar ze voorlopig plezier van zou moeten hebben.

categorie: Laptops

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• veryferry
michielRB schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:38:
Als je het niet erg vind om 2e hands (refurb) aan te schaffen zou je deze kunnen overwegen.
Sneller en degelijker ga je ze niet krijgen voor die prijs.
Dank je wel, maar denk dat ik haar niet zover krijg om refurbushed te kopen. En weet niet eens of deze refurbished is, of gewoon 2ehands. Conditie is namelijk gebruikt en vertoond gebruikerssporen. Ook geen Windows 10, wat toch wel prettig is denk ik.

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:46
Even snel je filters in de pricewatch gemikt, onder de 1,5KG, met minimaal 8GB ram en ssd, en dan kom ik hier op uit:
pricewatch: HP 14-cf0335nd

Niet te lang nadenken, is een prima apparaat

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:56:
[...]

Dank je wel, maar denk dat ik haar niet zover krijg om refurbushed te kopen. En weet niet eens of deze refurbished is, of gewoon 2ehands. Conditie is namelijk gebruikt en vertoond gebruikerssporen. Ook geen Windows 10, wat toch wel prettig is denk ik.
Windows 10 zet je er zonder problemen op. Maak een opstartbare USB-stick met de media creation tool. Vervolgens Windows 10 installeren en Windows 7 key invoeren.

Daarnaast zou ik juist voor 2de hands/refurbished gaan. Dan koop je zakelijke machines voor weinig. Alles wat je nieuw kunt kopen voor 500 euro zal een concessie zijn. Ofwel besparing op cpu ofwel besparing op ram ofwel besparing op opslag, ofwel besparing op LCD en ook vaak besparing op bouwkwaliteit. Met z'n zakelijke laptop koop je gewoon een tank. Alleen even opletten dat het LCD niet zwaar ondermaats is. Van het geld dat je overhoudt koop je een grote monitor, zodat alles goed te zien is.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zou niet voor 2dehands gaan want als je een I3-8xxx serie pakt, die zijn sneller als de oude I5-4xxx. Dan betaal je iets meer maar je hebt wel nieuw want de I5-4xxx serie komt ook al weer uit 2013/2014. Dat prijsverschil vertaalt zich wel in een langere levensduur qua laptop en vaak ook betere batterij etc en nieuw. Op zich zou ik voor zoiets gaan: pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15IKBR 81DE022JMH. Daarnaast is de videokaart weer een stuk sneller en dat merk je met bijvoorbeeld 4K.

Ik heb niets met die oude HP laptops. Ik heb een aantal defect HP Probook 450 gehad waarvan spontaan het moederbord van begeeft.

[ Voor 24% gewijzigd door itsalex op 22-07-2019 14:18 ]

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• veryferry
hoi1234 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:11:
[...]

Windows 10 zet je er zonder problemen op. Maak een opstartbare USB-stick met de media creation tool. Vervolgens Windows 10 installeren en Windows 7 key invoeren.

Daarnaast zou ik juist voor 2de hands/refurbished gaan. Dan koop je zakelijke machines voor weinig. Alles wat je nieuw kunt kopen voor 500 euro zal een concessie zijn. Ofwel besparing op cpu ofwel besparing op ram ofwel besparing op opslag, ofwel besparing op LCD en ook vaak besparing op bouwkwaliteit. Met z'n zakelijke laptop koop je gewoon een tank. Alleen even opletten dat het LCD niet zwaar ondermaats is. Van het geld dat je overhoudt koop je een grote monitor, zodat alles goed te zien is.
Grote monitor heeft ze al ;)
En tja,,,wat ik al zei: ze gebruikt er toch bijna niks van. Het zwaarste wat zij zal doen is youtube kijken :P

Voor mezelf zou ik dat wel doen hoor...begrijp me niet verkeerd :)

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:21
Een Lenovo met de eerdere genoemde specs is ook altijd een goede keuze. Heb je nog eens goede bouwkwaliteit ook. Voor een Acer zou ik sowieso niet gaan (uit eigen ervaring :r). Die zijn juist het tegenovergestelde.

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 11:02:
[...]

Dank je wel. Ik heb daar uiteraard al gekeken, maar ik weet dusdanig niks van laptops af dat ik dus echt niet weet wat een goede koop zou zijn.
Lees eerst even het LAA-beleid door...

• veryferry
Tja...dan ga ik bij deze mee met het antwoord van itsalex. Dat lijkt me een redelijk ding.
Kan nu wel doen alsof ik dit erg onderbouwd doe, maar dat zou ik liegen.
Als ik mezelf er helemaal in ga verdiepen dan was sowieso mijn topic overbodig geworden natuurlijk.
Ik heb nog nooit een laptop gekocht of gebruikt, dus wilde eigenlijk gewoon een beetje een simpele richtlijn om juist mee te beginnen met zoeken. Wat zijn de kut-merken, welke de betere. Eigenlijk niet veel meer dan dat. Dat is misschien niet gewenst (lees ik nu dus in die LAA), maar dat wist ik oprecht niet. Mijn andere topics heb ik wel beter onderbouwd ;)

• metteko
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11 16:43
veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:56:
[...]

Grote monitor heeft ze al ;)
En tja,,,wat ik al zei: ze gebruikt er toch bijna niks van. Het zwaarste wat zij zal doen is youtube kijken :P

Voor mezelf zou ik dat wel doen hoor...begrijp me niet verkeerd :)
Voor alle zekerheid wel even bekijken welke aansluiting die monitor dan wel heeft. HDMI, Displayport, DVI, VGA, Thunderbolt... Dan ben je zeker dat ze die monitor ook aan haar laptop kan hangen.

Indien dit Chinees voor je is: bekijk de kabel en google op deze woorden tot je dezelfde kabel tegenkomt.

• veryferry
metteko schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:16:
[...]

Voor alle zekerheid wel even bekijken welke aansluiting die monitor dan wel heeft. HDMI, Displayport, DVI, VGA, Thunderbolt... Dan ben je zeker dat ze die monitor ook aan haar laptop kan hangen.

Indien dit Chinees voor je is: bekijk de kabel en google op deze woorden tot je dezelfde kabel tegenkomt.
haha...thanks. Maar zo leek ben ik ook weer niet :P
Ik weet alleen niks van laptops ;)

• bas-r
veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 16:03:
[...]

Tja...dan ga ik bij deze mee met het antwoord van itsalex. Dat lijkt me een redelijk ding.
Kan nu wel doen alsof ik dit erg onderbouwd doe, maar dat zou ik liegen.
Als ik mezelf er helemaal in ga verdiepen dan was sowieso mijn topic overbodig geworden natuurlijk.
Ik heb nog nooit een laptop gekocht of gebruikt, dus wilde eigenlijk gewoon een beetje een simpele richtlijn om juist mee te beginnen met zoeken. Wat zijn de kut-merken, welke de betere. Eigenlijk niet veel meer dan dat. Dat is misschien niet gewenst (lees ik nu dus in die LAA), maar dat wist ik oprecht niet. Mijn andere topics heb ik wel beter onderbouwd ;)
Bekijk ook nog even de laptop die ik je voorstel: die heeft namelijk dubbele capaciteit ram (intern geheugen), en dat kan Windows 10 best gebruiken.

• veryferry
bas-r schreef op maandag 22 juli 2019 @ 12:01:
Even snel je filters in de pricewatch gemikt, onder de 1,5KG, met minimaal 8GB ram en ssd, en dan kom ik hier op uit:
pricewatch: HP 14-cf0335nd

Niet te lang nadenken, is een prima apparaat
Hier heb ik zeker naar gekeken. Ben je vergeten te bedanken. Alsnog dan bij deze ;)
Alleen heeft die laptop een iets kleiner scherm. En groter is toch wel beter voor mijn vriendin ;)
Maar zou dat beetje extra RAM echt nodig zijn denk je? Want zij gebruikt echt misschien 5% van de potentie van een gemiddelde computer natuurlijk :P Wat ik eerder al zei: het zwaarste dat zij zal doen is youtube aanzetten. Als ze dat al doet :P
Meerdere dingen tegelijk draaien doet ze niet. Tabbladen sluit ze altijd netjes af (tot in het autistische haha)

[ Voor 33% gewijzigd door veryferry op 22-07-2019 18:00 ]

• hoi1234
itsalex schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:16:
Ik zou niet voor 2dehands gaan want als je een I3-8xxx serie pakt, die zijn sneller als de oude I5-4xxx. Dan betaal je iets meer maar je hebt wel nieuw want de I5-4xxx serie komt ook al weer uit 2013/2014. Dat prijsverschil vertaalt zich wel in een langere levensduur qua laptop en vaak ook betere batterij etc en nieuw. Op zich zou ik voor zoiets gaan: pricewatch: Lenovo IdeaPad 330-15IKBR 81DE022JMH. Daarnaast is de videokaart weer een stuk sneller en dat merk je met bijvoorbeeld 4K.

Ik heb niets met die oude HP laptops. Ik heb een aantal defect HP Probook 450 gehad waarvan spontaan het moederbord van begeeft.
Voor htk-werk heb je echt geen 8th gen nodig. Ik heb een HP Elitebook 2570p gekocht voor 90 euro. Daar heb ik een SSD ingebouwd en een nieuwe accu in gezet. Toen was ik voor +- 170 euro wel klaar. De laptop werkt nog prima. Ik kan van die 500 euro ongeveer 3 laptops kopen. Waarom meer uitgeven dan nodig? De accuduur bedraagt overigens 6-9 uur. Noem maar eens een laptop die gelijkwaardig presteert aan een i5 3320m die dat haalt voor 500 euro. De laptops met goede accuduur zijn veelal erg duur, of komen met een celeron processor (naar mijn mening echt te traag)

[ Voor 9% gewijzigd door hoi1234 op 22-07-2019 18:09 ]

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

@veryferry Toch zou ik niet gaan voor een laptop met maar 4G RAM.
Je wil daar liever iets te veel dan iets te weinig van hebben, 8G is een prima hoeveelheid, ook voor wat zij er mee doet. (4G kán, maar voor dat prijsverschil zou ik het niet doen.)

Verder eens met @hoi1234, als je echt budget-constrained bent is 2e hands helemaal geen slecht idee. Zeker niet als je dat bij een bedrijf mét garantie koopt. Heb je voor weinig geld een dijk van een laptop.

EDIT:
Misschien is dit ook een optie:
https://www.dell.com/nl-n...d/latitude-15-3590-laptop

(Die prijs is wel ex. BTW maar komt dicht in de buurt van jouw richtprijs.)

[ Voor 19% gewijzigd door unezra op 22-07-2019 18:58 ]

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
hoi1234 schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:08:
[...]

Voor htk-werk heb je echt geen 8th gen nodig. Ik heb een HP Elitebook 2570p gekocht voor 90 euro. Daar heb ik een SSD ingebouwd en een nieuwe accu in gezet. Toen was ik voor +- 170 euro wel klaar. De laptop werkt nog prima. Ik kan van die 500 euro ongeveer 3 laptops kopen. Waarom meer uitgeven dan nodig? De accuduur bedraagt overigens 6-9 uur. Noem maar eens een laptop die gelijkwaardig presteert aan een i5 3320m die dat haalt voor 500 euro. De laptops met goede accuduur zijn veelal erg duur, of komen met een celeron processor (naar mijn mening echt te traag)
Als je inderdaad de goede aanbiedingen hebt en niet erg vindt om op een 12 inch scherm 1366*768 pixels hebt, is het prima. Je pakt een goedkopere batterij (welke ook eerder problemen kan veroorzaken (al vaak genoeg gehad)) en een SATA SSD en neemt de slijtage/eventueel de hardware decoding voor bv full HD/4K/hardware versnelling (bij Chrome of andere browsers) of nieuwe codecs voor lief dat dat niet zo goed werkt en klaar. Alleen je draadloze netwerkkaart zal niet zo sterk en snel als met de nieuwe standaard dus daarvoor neem je een USB AC stick etc dus je komt zo op de € 200 uit. Ook de nadelen zijn daar dat je een langzamere SSD hebt terwijl je nu vaak in budget laptops ook de M.2 NVME standaard in kan zetten dus je zal misschien straks wel dubbel moeten investeren.
Dan is nog de vraag hoelang gaat deze mee? Ga je uit van een levensduur van 8 jaar dan komt deze wel erg dichtbij in de buurt. terwijl een nieuwe laptop een dubbele investering vraagt maar dan heb je wel de voordelen zoals hierboven en ook een laptop hebt, welke ook 8 jaar haalt en dan is de vraag; wat is wijsheid?

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• hoi1234
itsalex schreef op maandag 22 juli 2019 @ 21:02:
[...]

Als je inderdaad de goede aanbiedingen hebt en niet erg vindt om op een 12 inch scherm 1366*768 pixels hebt, is het prima. Je pakt een goedkopere batterij (welke ook eerder problemen kan veroorzaken (al vaak genoeg gehad)) en een SATA SSD en neemt de slijtage/eventueel de hardware decoding voor bv full HD/4K/hardware versnelling (bij Chrome of andere browsers) of nieuwe codecs voor lief dat dat niet zo goed werkt en klaar. Alleen je draadloze netwerkkaart zal niet zo sterk en snel als met de nieuwe standaard dus daarvoor neem je een USB AC stick etc dus je komt zo op de € 200 uit. Ook de nadelen zijn daar dat je een langzamere SSD hebt terwijl je nu vaak in budget laptops ook de M.2 NVME standaard in kan zetten dus je zal misschien straks wel dubbel moeten investeren.
Dan is nog de vraag hoelang gaat deze mee? Ga je uit van een levensduur van 8 jaar dan komt deze wel erg dichtbij in de buurt. terwijl een nieuwe laptop een dubbele investering vraagt maar dan heb je wel de voordelen zoals hierboven en ook een laptop hebt, welke ook 8 jaar haalt en dan is de vraag; wat is wijsheid?
1. Waar zeg ik dat ik een goedkope batterij gebruik? Ik heb gewoon een originele HP-accu gekocht. Zijn overigens nog prima leverbaar.
2. Zeg zelf, wat voor hardwaredecoding heeft een basic-gebruiker nodig? Zeker geen ondersteuning voor 4K. Oké, HD kan dan nog handig zijn, maar dat werkt ook op oudere hardware.
3. Het is niet gezegd dat iedereen AC-wifi nodig heeft. Er zijn nog genoeg mensen die <8Mbit/s geleverd krijgen. Daarbij geen enkele budget-laptop heeft een fatsoenlijke wireless adapter ingebouwd. AC zegt niks. De laptop van m'n broertje heeft WiFi AC, hij heeft nauwelijks bereik en haalt echt niet veel meer dan 8Mbit/s. Ik haal op een goede dag 40Mbit/s (oude Sitecom router die gewoon waardeloos is). Op school haal ik overigens vaak de 200Mbit/s. Oja, het zijn vaak die gebakjes die in goedkope laptops zitten. Dan heb je AC, maar je verbinding is zo instabiel als wat.

Kortom, leuk dat er in een nieuwe laptop een nvme-drive zit. Maar daar betaal je wel extra voor, terwijl je er nauwelijks wat van merkt. Net als WiFi AC. Voor standaard taken heb je geen hele dikke internetverbinding nodig. Daarbij als je de pech hebt in een gebied met ADSL te wonen, is WiFi-n niet je bottleneck.

• veryferry
unezra schreef op maandag 22 juli 2019 @ 18:57:
@veryferry Toch zou ik niet gaan voor een laptop met maar 4G RAM.
Je wil daar liever iets te veel dan iets te weinig van hebben, 8G is een prima hoeveelheid, ook voor wat zij er mee doet. (4G kán, maar voor dat prijsverschil zou ik het niet doen.)

Verder eens met @hoi1234, als je echt budget-constrained bent is 2e hands helemaal geen slecht idee. Zeker niet als je dat bij een bedrijf mét garantie koopt. Heb je voor weinig geld een dijk van een laptop.

EDIT:
Misschien is dit ook een optie:
https://www.dell.com/nl-n...d/latitude-15-3590-laptop

(Die prijs is wel ex. BTW maar komt dicht in de buurt van jouw richtprijs.)
Hmmm,. dat ziet er wel ok uit.
De reden dat ik niet voor die andere kies is het scherm. Ze moet toch wel minimaal 15inch hebben.
Maar dat lijkt in die jij plugt er beide in te zitten :) Ik laat hem haar zien. Dank je!

• bas-r
veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:27:
[...]

De reden dat ik niet voor die andere kies is het scherm. Ze moet toch wel minimaal 15inch hebben.
Maar dat lijkt in die jij plugt er beide in te zitten :) Ik laat hem haar zien. Dank je!
Omdat ik het niet los kan laten heb ik nog eens wat filtertjes aangezet in de pricewatch: categorie: Laptops

Die bovenste Lenovo ziet er mooi uit.
Succes met kiezen!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-10 08:14

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

veryferry schreef op maandag 22 juli 2019 @ 23:27:
[...]
Zijn mooie laptops.
Wij hebben d'r laatst op kantoor een aantal aangeschaft en de build-quality is verrassend hoog.

Ze verschillen vooral van bijvoorbeeld de veel duurdere Latitude 5000 series in specs. (Ik heb zelf privé en zakelijk een 5000 series. Prima dingen, maar je zit ook meteen snel boven de €1500. Klinkt overkill voor je vriendin, terwijl het kleine broertje, genoemde 3000 series, waarschijnlijk ruim voldoen.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

• veryferry
bas-r schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:35:
[...]

Omdat ik het niet los kan laten heb ik nog eens wat filtertjes aangezet in de pricewatch: categorie: Laptops

Die bovenste Lenovo ziet er mooi uit.
Succes met kiezen!
Die heeft wel een SSD, waar de Dell dat niet heeft.
Zijn er nog andere voordelen van die Lenovo t.o.v. de Dell of andersom? Bouwkwaliteit ofzo?
Beide i3 processors, maar lijkt me toch wel genoeg voor beetje browsen en mailen :P

• bas-r
De Lenovo heeft ook nog een DVD-speler. De Dell heeft nog een oude VGA poort (wat een voordeel kan zijn, ligt er aan of en aan wat voor monitor je 'm wilt aansluiten).

Deze Asus heeft dezelfde voordelen als de Lenovo, en is ook nog eens bij een goede wilkel te koop: pricewatch: Asus A543UA-DM1866T

Keuzes, keuzes! Ik zou je vriendin laten kiezen op looks, want die Lenovo vs. de Asus maakt weinig uit.

• veryferry
bas-r schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:09:
De Lenovo heeft ook nog een DVD-speler. De Dell heeft nog een oude VGA poort (wat een voordeel kan zijn, ligt er aan of en aan wat voor monitor je 'm wilt aansluiten).

Deze Asus heeft dezelfde voordelen als de Lenovo, en is ook nog eens bij een goede wilkel te koop: pricewatch: Asus A543UA-DM1866T

Keuzes, keuzes! Ik zou je vriendin laten kiezen op looks, want die Lenovo vs. de Asus maakt weinig uit.
Ik hoorde ooit iets over Asus en niet goed warmte kwijt kunnen? Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11 11:37
veryferry schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 12:14:
[...]Ik hoorde ooit iets over Asus en niet goed warmte kwijt kunnen? Kan iemand dit bevestigen/ontkrachten?
Ieder merk heeft wel modellen die moeiten hebben met hitte problemen. Gewoon nog goed googlen op problemen als je hebt gekozen voor een model/merk.

Asus zelf heeft niet echt last van hitte problemen.

[ Voor 6% gewijzigd door Haruhi op 23-07-2019 13:31 ]

• veryferry
Goedemorgen Tweakers!

Afgelopen weekend nog even een beetje zitten kijken voor de laptop.
Nu weet ik dat voor desktops AMD Ryzen tegenwoordig best een wijze keuze is.
Hoe zit dit met laptops? Want ik kwam deze HP laptop tegen, en de kloksnelheid lijkt me beter dan de gemiddelde i3 processors in dezelfde prijscategorie. En ik heb me laten vertellen dat de levensduur van die ryzen's ook naar verwachting hoger liggen dan de i3's...die gemiddeld na 3 jaar toch wel beginnen af te takelen.

Wat jullie?
#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsHP 15-db0800nd€ 529,-€ 529,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 529,-

[ Voor 6% gewijzigd door veryferry op 29-07-2019 11:05 ]

Pagina: 1