Hi all,
Eerst maar even het bekende lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag weer een main desktop systeem bouwen voor werk en privé gebruik.
Het is absoluut noodzakelijk dat er meerdere schermen aangestuurd kunnen worden (2 of 3) dit zal beginnen met 1080 schermen maar ik overweg upgrades naar 1440.
Ik werk veel met vmware, visual studio en mssql.
Privé gebruik zal vooral bestaan uit verschillende AAA titels.
Ik hoop hiermee wel een systeem te hebben wat ik kan upgraden. Bijvoorbeeld een nieuwere GPU.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200 is wel een beetje mijn budget. Dit is exclusief rand zaken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is inmiddels een flink aantal jaar geleden dat ik bezig ben geweest met een desktop bij elkaar zoeken. Eerlijk gezegd heb ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
absoluut niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik nu uitgezocht heb vind ik wel leuk smoelen. Wel vraag ik mij af of het geen enorme herrie bak word.
Ga je overklokken?
Voorheen ben ik nooit een held geweest met overclocken, beetje bang om zaken te slopen. Hoor graag of het tegenwoordig dusdanig foolproof is om het wel te proberen
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog over de voeding. Ik heb echt totaal geen idee waar ik op moet letten.
Hieronder hetgeen ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb.
Hierbij heb ik gezocht op de QVL voor het betreffende moederbord.
Enige wat mij daarbij opviel is dat de GTX 1660 niet op die lijst voorkomt...
Ik hoor graag wat jullie suggesties zijn.
Zoals ik zei het is een tijdje geleden dat ik een systeem bij elkaar gezocht heb. Please be gentle
Bedankt!
Eerst maar even het bekende lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag weer een main desktop systeem bouwen voor werk en privé gebruik.
Het is absoluut noodzakelijk dat er meerdere schermen aangestuurd kunnen worden (2 of 3) dit zal beginnen met 1080 schermen maar ik overweg upgrades naar 1440.
Ik werk veel met vmware, visual studio en mssql.
Privé gebruik zal vooral bestaan uit verschillende AAA titels.
Ik hoop hiermee wel een systeem te hebben wat ik kan upgraden. Bijvoorbeeld een nieuwere GPU.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200 is wel een beetje mijn budget. Dit is exclusief rand zaken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het is inmiddels een flink aantal jaar geleden dat ik bezig ben geweest met een desktop bij elkaar zoeken. Eerlijk gezegd heb ik
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
absoluut niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case die ik nu uitgezocht heb vind ik wel leuk smoelen. Wel vraag ik mij af of het geen enorme herrie bak word.
Ga je overklokken?
Voorheen ben ik nooit een held geweest met overclocken, beetje bang om zaken te slopen. Hoor graag of het tegenwoordig dusdanig foolproof is om het wel te proberen
Wat verwacht je van ons?
Ik twijfel nog over de voeding. Ik heb echt totaal geen idee waar ik op moet letten.
Hieronder hetgeen ik tot nu toe bij elkaar gezocht heb.
Hierbij heb ik gezocht op de QVL voor het betreffende moederbord.
Enige wat mij daarbij opviel is dat de GTX 1660 niet op die lijst voorkomt...
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Moederborden | MSI X470 Gaming Plus | € 118,50 | € 118,50 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC 6G | € 242,90 | € 242,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M4C3200C16 | € 199,99 | € 199,99 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.088,90 | ||
Ik hoor graag wat jullie suggesties zijn.
Zoals ik zei het is een tijdje geleden dat ik een systeem bij elkaar gezocht heb. Please be gentle
Bedankt!