Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games als Guild Wars 2 en WoW spelen met meerdere clients (2 tot 4) op goede settings (high/max).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk aan 1500 euro maar ik ga hoger als het nodig is om de games naar mijn wensen te spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Home 64 bits.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
CPU sterk genoeg voor meerdere clients. GPU goed genoeg voor high/max settings. Geheugen naar 32 Gb indien raadzaam. Moet ik toch voor een X570 mobo gaan (Bijv. de GB Aorus X570 Elite)?
Ga je overklokken?
Alleen indien nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik probeer de pc zodanig samen te stellen, dat het een evenwichtig geheel wordt voor genoemde games. Iets anders speel ik niet.
Hoewel ik niet bang ben mijn eigen systemen te bouwen blijft mijn hardware kennis beperkt dus het verzoek mij te behoeden voor overkill of tekortkomingen. Alle advies wordt zeer gewaardeerd.
Games als Guild Wars 2 en WoW spelen met meerdere clients (2 tot 4) op goede settings (high/max).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik denk aan 1500 euro maar ik ga hoger als het nodig is om de games naar mijn wensen te spelen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Windows 10 Home 64 bits.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk aan:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 565,05 | € 565,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 600 Zwart | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 94,06 | € 94,06 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 98,90 | € 98,90 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.342,01 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
CPU sterk genoeg voor meerdere clients. GPU goed genoeg voor high/max settings. Geheugen naar 32 Gb indien raadzaam. Moet ik toch voor een X570 mobo gaan (Bijv. de GB Aorus X570 Elite)?
Ga je overklokken?
Alleen indien nodig.
Wat verwacht je van ons?
Ik probeer de pc zodanig samen te stellen, dat het een evenwichtig geheel wordt voor genoemde games. Iets anders speel ik niet.
Hoewel ik niet bang ben mijn eigen systemen te bouwen blijft mijn hardware kennis beperkt dus het verzoek mij te behoeden voor overkill of tekortkomingen. Alle advies wordt zeer gewaardeerd.