Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan ong €1500-1600 uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om volledige desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samen gesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur naar een bepaald merk, heb op dit moment een AMD processor en hier paar keer problemen mee gehad qua temperatuur en daarom nu dus voor Intel gekozen. (veranderd naar 3700x)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil dat de pc voor de komende paar jaar voldoende is om de nieuwste games zonder problemen te spelen. Ben van plan nog een nieuwe monitor te kopen (zit niet bij dit budget erbij) met 1440p en 144hz en zou dan ook graag willen dat mijn pc hiervan gebruik kan maken.
Ga je overklokken?
De kans is zeer klein dat ik ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag van jullie willen weten of alle componenten samen zullen werken en of ik niet ergens te veel voor betaal of juist een 'slecht' onderdeel erbij heb zitten waarvan jullie denken dat er een betere optie is. Wil ook dat de pc relatief stil is en sta hiervoor open voor zo ongeveer alle cases. Zou ook graag over een paar jaar (4-6?) deze pc willen upgraden en niet een nieuwe te hoeven kopen dus het zou fijn zijn als deze optie er is.
De pc zal voornamelijk gebruikt worden voor te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zat te denken aan ong €1500-1600 uit te geven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Het gaat hier om volledige desktop
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu deze lijst samen gesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 345,05 | € 345,05 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Gaming X | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2060 Super Gaming X | € 479,- | € 479,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,44 | € 37,44 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 570X RGB Zwart | € 130,90 | € 130,90 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit ESD | € 119,79 | € 119,79 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 16GB DDR4 2666MHz Kit | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 69,19 | € 69,19 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 205,- | € 205,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.552,77 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur naar een bepaald merk, heb op dit moment een AMD processor en hier paar keer problemen mee gehad qua temperatuur en daarom nu dus voor Intel gekozen. (veranderd naar 3700x)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil dat de pc voor de komende paar jaar voldoende is om de nieuwste games zonder problemen te spelen. Ben van plan nog een nieuwe monitor te kopen (zit niet bij dit budget erbij) met 1440p en 144hz en zou dan ook graag willen dat mijn pc hiervan gebruik kan maken.
Ga je overklokken?
De kans is zeer klein dat ik ga doen.
Wat verwacht je van ons?
Zou graag van jullie willen weten of alle componenten samen zullen werken en of ik niet ergens te veel voor betaal of juist een 'slecht' onderdeel erbij heb zitten waarvan jullie denken dat er een betere optie is. Wil ook dat de pc relatief stil is en sta hiervoor open voor zo ongeveer alle cases. Zou ook graag over een paar jaar (4-6?) deze pc willen upgraden en niet een nieuwe te hoeven kopen dus het zou fijn zijn als deze optie er is.
[ Voor 7% gewijzigd door Jeu223 op 21-07-2019 22:25 ]