• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 09:14
Welke oplaadbare batterijen kan ik het beste kopen voor m'n Kodak DC3800 (langste levensduur)

De batterijen die ik nu gebruik zijn wel erg snel leeg :( (ook als ik het display niet gebruik)

Graag merk,type nummer en waar te koop

Alvast bedankt

Verwijderd

Heb zelf een Kodak dc3200 en er wordt aangeraden om NimH Batterijen te gebruiken van 1600 mAh.
Kosten 4.95 per stuk bij Conrad GP 1600 mAh (Aanbieding)
Elders kosten ze ongeveer Fl 20 per 2.

Bij onderdelenhuis of Handyman staat een setje met 4 GP 1600 mAh Bat en lader voor FL 89

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-03 09:14
ik zie die aanbieding nergens op de conrad site staan :?

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb in mijn dc3800 Varta Photo Accu gehaald voor 60,-
Dit zijn 4 baterijen + oplader, te halen bij fotografen.

Deze gaan bij mij aardig lang mee, en ik heb bijna altijd flits en lcd aanstaan.
Hoelang precies weet ik niet

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 12:35 schreef Iron Mike het volgende:
ik zie die aanbieding nergens op de conrad site staan :?
Deze aanbieding stond alleen in de folder van Conrad, die kaarthouders regelmatig krijgen.
Site is helaas niet altijd up to date.

Heb vorige nog week 8 stuks gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.produktinfo.conrad.de/downloadcenter/beilage/nl/Beilage_nl_S_14.jpg

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Zelf gebruik ik al jaaren GP :) (2 bijna) en vind ze perfect. Heb de 1300-versie en de gewone oplader. Rond de 50 gld heb je zo'n oplader en 4 van die batterijen. Voordeel ervan is dat de batterijen altijd in de oplader kunnen blijven, en je dus altijd volle batterijen hebt :) en ze gaan lang mee is mijn ervaring. Heb verder geen ervaring met andere merken in mijn camera, behalve wegwerp, en die gaan zelfs iets minder lang mee (voor mijn gevoel dan) per keer

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Pagina: 1