Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Om allereerst te beginnen baal ik ontzettend!
Ik heb wat opnames gemaakt met de GoPro Hero 5 op vakantie, Nu wil ik thuis de videobeelden bekijken en zijn sommige beelden ernstig misluk, In de video valt het geluid spontaan weg!
Dit is niet bij alle opnames het geval maar wel bij een aantal.
Hieronder een voorbeeld van het geluidsspoor in Adobe Premiere Pro.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/i6f2o6.jpg

Nu is dus mijn vraag, Is dit probleem bekend? En is er wat aan te doen?
En nog belangrijker.. kan ik het geluid op een bepaalde manier nog terug krijgen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas_
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14:43
En als je hem via een andere applicatie opent? Of bijvoorbeeld via je telefoon, tablet of andere pc? (ander device) met andere woorden ligt het misschien aan premiere?

[ Voor 18% gewijzigd door Tomas_ op 22-07-2019 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik zie tegen het einde van de audio tracks nog wel een paar piekjes. Dat wijst er op dat Premiere hem wel goed inleest en dat het bestand dus niet meer audio bevat en dat het probleem zich voordeed bij het opnemen.

Als je de beelden toch wil gebruiken zou je er wat muziek achter kunnen zetten en het monteren zoals een muziekvideo. Bij actievideo's werkt dat vaak wel goed. Je komt er soms ook mee weg om het geluid van een andere video er achte te zetten als het voornamelijk windgeraas of onderwatergeluiden zijn.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Het ligt naar mijn idee niet aan Adobe Premiere, Ik heb namelijk het volgende ook geprobeerd en hetzelfde probleem;

- Rechtstreeks vanaf me Micro SD op me laptop
- Op me telefoon
- Andere Mediaplayer

Het gaat om een vliegtuigvideo en precies met het opstijgen kapt het geluid ermee.. Dus muziek erachter is geen optie.

Maar hoe kan het dat dit probleem zich voordoet? Hoe los ik het op dat ik het niet de volgende keer weer heb want ik heb het vreemdgenoeg bij 80% van me video's niet!
Ik probeer contact op te nemen met GoPro zelf maar dat blijkt ook nog niet zo makkelijk en hun op hun forum wordt er ook niet echt gereageerd.