Iemand ervaring met CTX monitors?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te kopen (zie sig) met een 17" monitor, maar mŽn budget is niet echt groot. Dus zoek ik iets rond de 600 piek.
Ik heb echter 1 eis: ik wil een 17" monitor die 1600x1200 kan, niet dat ik daarnaar ga turen, maar dan is die op 1280x1024 nog op een lekkere refreshrate (85 Hz ofzo)
nou kwam ik de CTX VL710t (.26 dp) tegen die aan deze eisen voldoet, maar is dit ook een beetje redelijke monitor of koop ik dan iets dat na een paar maanden aan gort gaat?

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #8

• cbrandts
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-04-2022

cbrandts

Ben wel gek, maar niet dom...

Ooit toen ik een nieuwe monitor zocht kwam deze niet slecht uit de recenties die ik las.Goeie prijs prestatieverhouding...maar, altijd eerst zelf kijken, want smaken verschillen in monitorland.

xMouse

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Die CTX VL710t is toch een CTX met plat scherm? Nou ik weet zeker dat die goed is, want als ik me niet vergis heeft ie een Sony Trinitron scherm. Op het scherm staat CTX (op het plastic), maar CTX duwt er gewoon altijd andere merken beeldschermen in (logisch) maar CTX is echt goed zat, ik weet zeker dat je een goede monitor koopt. Maar ik zou toch ff kijken in de winkel. Want ieder heeft een andere smaak, sommige mensen vinden Trinitron wel mooi, andere geven de voorkeur aan een gewone CRT, of BlackMatrix, of Flatron, Diamondtron, je heb vanalles, maar die CTX VL710t is goed denk ik.

Verwijderd

Ik heb ook een CTX 17 inch gehad, prima monitor.

Dus tja gewoon kopen als ie in de winkel goed beeld geeft :)

Verwijderd

Op mijn oude school heeft de helft van de computers CTX schermpjes, en die doen het nog heel aardig! Voor zover ik weet nooit problemen mee geweest, en de kwaliteit van het beeld is ook heel aardig. Maar als ik het me goed herinner was het OSD een dikke ramp qua overzichtelijkheid & begrijpbaarheid...

Verwijderd

Bij mij op het werk verkopen we ctx monitoren.
Het zijn echt prima monitoren, en mocht je er wat mee hebben, da heb je de eerste 3 jaar binnen 2 dagen een nieuwe.
Ik zou wel een short tube nemen, verder prima dingen.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb de 17" van CTX in actie gezien en dat is best zat. Zelf heb ik de 19" 0.26 wat voor een 19" eigenlijk ietsie te grof is. Wel lekker groot en met games met al die verschillende kleuren in beeld valt de Moire ook wel mee. Kan niet meer wensen voor de gespendeerde doekoes. De 17" zoals gezegd prima scherp en zeker de centjes waard.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

wij hebben hier nog beneden een CTX PRO 710 staan die is inmiddels 3 jaar oud. en heeft heel wat uurtjes gedraait en doet het nog perfect. toender tijd koste deze monitor 1000,= nou het is wat mij betreft toen een goede keus geweest want hij heeft ook 2 inputs achter voor BNC en D-Sub :)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Pagina: 1