Kort samengevat, ik neb net geprobeerd met een externe toetsenbord en net probleem werkt naar benoren. Dus zoals jullie net lezen doet net letter h als n typen op mijn laptop. Waar zou net probleem moeten liggen? Neb geprobeerd om talen te wijzigingen, scnoongemaakt (geblazen). Of is net defect? Want ik neb nu 2x N op mijn keyboard..
De toets op het toetsenbord van je laptop doet het fysiek dus wél maar er zit een verkeerd karakter "ge-mapped" aan die éne toets?
Afhankelijk van het OS is die 'keyboard map' aan te passen middels bijvoorbeeld SharpKeys
Ik ga er met dat linkje hierboven dus maar even vanuit dat je Windows als OS gebruikt én dat je geen zin hebt om zelf de keys in het register te gaan re-mappen
Afhankelijk van het OS is die 'keyboard map' aan te passen middels bijvoorbeeld SharpKeys
Ik ga er met dat linkje hierboven dus maar even vanuit dat je Windows als OS gebruikt én dat je geen zin hebt om zelf de keys in het register te gaan re-mappen
[ Voor 54% gewijzigd door Will_M op 21-07-2019 15:32 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Het probleem is hu ahders, er zijh hu dubbele H ipv. n, zowel op de n toets eh de h toets. Helaas.. wat hu?
Nieuw toetsenbordje voor je laptop bestellen. Er is intern in het toetsenbordje dus ergens een 'lijn' welke sluiting maakt (helaas). Repareren van zoiets is duurder dan dat wat een vervangend toetsenbord kost.Tosun schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:34:
Het probleem is hu ahders, er zijh hu dubbele H ipv. n, zowel op de n toets eh de h toets. Helaas.. wat hu?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Of je hebt misschien last van vocht.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ze zijn best wel prijzig, voor een Probook 640 G2, en dan komen er nog arbeidskosten bovenopwimmel_1 schreef op zondag 21 juli 2019 @ 20:43:
[...]
Nieuw toetsenbordje voor je laptop bestellen. Er is intern in het toetsenbordje dus ergens een 'lijn' welke sluiting maakt (helaas). Repareren van zoiets is duurder dan dat wat een vervangend toetsenbord kost.
Wacht eens even, de h is stuk maar die kun je blijkbaar wel typen. Daarna is de N stuk maar ook die staat in je reply...
Ben je aan het trollen?
Ben je aan het trollen?
Hahahaha.. nee, echt waar hoor! ff on-topic : het is gelukt door te resetten, maar alsnog zou ik niet weten hoe het plots is ontstaan. Iemand?Icephase schreef op maandag 22 juli 2019 @ 14:32:
Wacht eens even, de h is stuk maar die kun je blijkbaar wel typen. Daarna is de N stuk maar ook die staat in je reply...
Ben je aan het trollen?
Pagina: 1