Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dizzy Mike
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 03-04-2024
Is dit een goed systeem voor te gamen?

CPU: AMD Ryzen 5 3600 Boxed
GPU: RTX 2070 super
Memory: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 (3200MHZ 2x8)
PSU: Corsair RM750 (2019)
Motherboard: Gigabyte Aorus X570 ELITE

Ik neem een x570 moederbord omdat ik geen struggle wil hebben met de bios al zou ik die een keer gaan flashen.

Iemand nog een aanrader voor een behuizing voor onder 100 euro met goede airflow (rgb maakt me niks uit).

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-05 10:16
mag ik je deze adviseren? erg veel ruimte, goede airflow. grofe case fan an de voorkant. ingebouwde fan controller.

word geleverd met 140mm casefan aan de achterkant, en een 200mm casefan aan de voorkant

https://azerty.nl/product...owermodel-uitgebreide-atx

[ Voor 17% gewijzigd door murky123 op 21-07-2019 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
BIj dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.