oordopjes voor het zwembad

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:53
Hallo,

Ik wil beginnen met zwemmen voor fun. maar nu zou het helemaal lekker zijn om daar ook muziek bij te kunnen hebben. nu de vraag heeft iemand hier daar ervaring mee en kan iemand mij oordopjes aanraden,

ik heb gevonden dat je oortjes moet hebben met een IPX8 certificering, alleen kom ik op de zoektoch hierna toch veel onbetrouwbare sites tegen met niet echt bekende merken.

wie kan me iets aanraden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:14
Wat een bijzondere vraag, ik heb nog nooit iemand met muziek zien zwemmen. Hoe ga je die oordopjes dan van muziek voorzien? En ga je ze dan onder een badmuts doen zodat ze blijven zitten? Verder zou het met een draad weg vervelend zwemmen lijkt me dus zou iets draadloos moeten zijn, maar dan zit je met het bereik van je zender.

Ga eerst eens beginnen met zwemmen. Met zwemmen kom je meestal in een flow en dan lijkt mij muziek juist storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:43

DarkSide

theres no place like ::1

Ipx 67/68 certificering is bedoeld voor stofdichtheid en een bepaalde graad van "waterdichtheid".

Over het algemeen gemeten door het object onder te dompelen in water. ( 30cm of een meter bv). Voor een bepaalde tijd. (bv 30min)

Dat zijn toch andere druk waarde dan zwemmen of duiken.
Over het algemeen hoef je met deze certificering niet druk te maken dat je telefoon nat word. Door regen, ongeluk met water, of beetje foto's maken bij het zwembad.
En als hij dan in het water valt is hij ook niet meteen stuk.

Maar zwemmen.....daar is het niet voor bedoeld.

Naast de oordopjes heb je ook nog een telefoon nodig (of dopjes met geheugen).
Qua telefoon is zwemmen al een no go. En denk ook dat het BT signaal niet optimaal zal zijn.

Heb je dopjes met eigen geheugen zit je met het druk "probleem".
Zelf niet gezocht naar dergelijke dopjes. Maar zou niet veel van verwachten.

Als heb ik zelf wel paar x gezwommen met mijn smartwatch. Maar dat was een oude die als hij stuk ging het niet erg was. Mijn huidige die ik toch echt af ondanks de ip certificering.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380171

JBL endurance dive komt als eerste bij me op maar er zijn genoeg andere te vinden met een beetje googlefu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-04 15:56
Denk er ook aan dat zwembadwater chemicaliën bevat en dat misschien effect kan hebben op de waterdichtheid en daarmee ook de eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:38

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M!chel
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Misschien hier eens naar kijken: https://www.enermax.com/h..._1_1&lv0=95&lv1=97&no=339

Oordopjes ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeppekroezen
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:53
Duiken zal ik niet gaan doen met oordopjes in. Tis echt gewoon het baantjes trekken.

Een bijzlndere vraag is het misschien inderdaad wel
Pagina: 1