Toon posts:

USB Interfacekaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen ik zit met het volgende probleem waar ik zelf geen antwoord op weet :

Omdat ik vorige week een digitale fotocamera heb gekregen had ik een USB kaartje nodig.
Ik heb toen een Dynalink USB Interfacekaart 32 BIT PCI gekocht, ik heb deze geinstalleerd en mijn cameraatje aangesloten en alles werkte perfect.

Nu had ik de mazzel dat ik vandaag een nieuwe printer kreeg, een Canon S600.

Toen ik deze printer op de tweede ingang van dat kaartje wilde installeren kon hij hem niet vinden, toen ik hem op de eerste ingang aansloot vond hij hem wel, maar nu kan ik mijn cameraatje weer niet gebruiken :'( is er iemand die me kan helpen zodat ik allebei de apparaten tegelijk kan gebruiken.

Verwijderd

Welke type USB-kaart heb je?
En wat staat er in de handleiding over de kaart?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 17:11 schreef OetelDonk het volgende:
Welke type USB-kaart heb je?
En wat staat er in de handleiding over de kaart?
PCI 32-bit interfacePlug & Play, geen extra drivers,2x USB 1.0 poortenOndersteunt zowel 12Mbps als 1.5MbpsCompatible met Win 95 (versie 2.1 of hoger), Win 98, Win ME, Win 2000

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op zaterdag 28 juli 2001 17:18 schreef peterbuyk het volgende:

[..]

PCI 32-bit interfacePlug & Play, geen extra drivers,2x USB 1.0 poortenOndersteunt zowel 12Mbps als 1.5MbpsCompatible met Win 95 (versie 2.1 of hoger), Win 98, Win ME, Win 2000
USB 1.0... tegenwoordig word er toch gebruik gemaakt van USB 1.1 :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 23:17 schreef BrZ het volgende:

[..]

USB 1.0... tegenwoordig word er toch gebruik gemaakt van USB 1.1 :?
Wat heeft dat met mijn vraag te maken?? :?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 11:12 schreef peterbuyk het volgende:

[..]

Wat heeft dat met mijn vraag te maken?? :?
wat d8 je van niet compatible????
maar persoonlijk denk ik dat dat niet het probleem is.
Het lijkt wel of de 2de poort geen stroom toegekend krijgt..
probeer een usbhub op de eerste poort als niets meer werkt

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

kan het ook zijn dat de tweede poort uitgeschakeld of met een uitroepteken staat in windows? Op mijn onboard controller (Intel BX) kun je de twee poorten niet apart zien, het is een controller. Is dat bij deze kaart ook zo ?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Pagina: 1