Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem gaat vooral gebruikt worden voor gamen. Neemt niet weg dat het nog steeds video's e.d. moet kunnen renderen in een normale tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief schermen is m'n budget ongeveer € 3000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, wat oude harde schijven, de rest is allemaal nieuw. Toetsenbord & muis hou ik voor nu even voor wat het is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vwb nodig hebben staat in het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanuit gewenning is het toch nog steeds Intel & nVidia. Mochten er er grote verschillen ontstaan zijn tussen de twee waardoor AMD misschien beter past hoor ik het graag. Ben niet zozeer merk vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem "moet" stabiel draaien met games op High/Ultra @ 1440p (Liefst ook 120/144Hz).
Ga je overklokken?
Overklokken: Ja maar wel alleen de standaard bios upgrades. Het "simpele" werk,
Wat verwacht je van ons?
Ik heb voor nu een lijstje met onderdelen bij elkaar gezocht waarvan ik denk dat het toereikend is. Heb er alleen nog wel een paar vragen bij:
Het scherm: pricewatch: Samsung LC27JG50QQU Zilver
Dat waren wel de grote punten. Mocht er nog wat zijn wat ik gemist hebt hoor ik het graag
Systeem gaat vooral gebruikt worden voor gamen. Neemt niet weg dat het nog steeds video's e.d. moet kunnen renderen in een normale tijd
Wat mag het systeem gaan kosten?
Inclusief schermen is m'n budget ongeveer € 3000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, wat oude harde schijven, de rest is allemaal nieuw. Toetsenbord & muis hou ik voor nu even voor wat het is.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Vwb nodig hebben staat in het lijstje.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vanuit gewenning is het toch nog steeds Intel & nVidia. Mochten er er grote verschillen ontstaan zijn tussen de twee waardoor AMD misschien beter past hoor ik het graag. Ben niet zozeer merk vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem "moet" stabiel draaien met games op High/Ultra @ 1440p (Liefst ook 120/144Hz).
Ga je overklokken?
Overklokken: Ja maar wel alleen de standaard bios upgrades. Het "simpele" werk,
Wat verwacht je van ons?
Ik heb voor nu een lijstje met onderdelen bij elkaar gezocht waarvan ik denk dat het toereikend is. Heb er alleen nog wel een paar vragen bij:
- Is de voeding toereikend en een beetje ok of ben ik beter af met een andere voeding?
- Voor wat betreft de schermen ben ik er echt te lang uit geweest, m.i. is het scherm dat ik gevonden heb prima maar als iemand een beter inzicht daarop heeft, graag!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 394,99 | € 394,99 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 181,- | € 181,- |
| 1 | Videokaarten | Palit GeForce RTX 2070 Super GRP | € 606,50 | € 606,50 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 USB-C Matzwart | € 125,01 | € 125,01 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,90 | € 49,90 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,- | € 172,- |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 145,05 | € 145,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 199,99 | € 199,99 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 250GB | € 76,90 | € 76,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.951,34 | ||
Het scherm: pricewatch: Samsung LC27JG50QQU Zilver
Dat waren wel de grote punten. Mocht er nog wat zijn wat ik gemist hebt hoor ik het graag