Goedemiddag,
Zoals de titel zegt, wil ik mijn videokaart upgraden. Momenteel heb ik een R9 270x met 2gb. De kaart zit in een amd FX 8350 met 16gb werkgeheugen en 500Watt voeding met twee keer 8pins aansluiting.
De computer word voornamelijk gebruikt voor Assetto Corsa en lightroom. Ik game op 1080p.
Ik zou graag Assetto Corsa op ultra willen spelen.
Ik ben dus opzoek naar een upgrade voor de kaart.
Momenteel is het deze kaart die in het systeem zit: pricewatch: Club 3D Radeon R9 270X '14 Series
Ik wil maximaal 330 euro uitgeven.
Ik zit nu te twijfelen tussen AMD RX590,
pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 590 8GD5 Special Edition
Een 1660 TI pricewatch: KFA2 GeForce GTX 1660 Ti (1-Click OC)
pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC
Of als er een 2060 onder de 330 is.
De kaart moet 4 tot 5 jaar meegaan net zoals de vorige kaart.
Geluid en hitte heb ik niet zoveel moeite mee. Verbruik gezien over de periode dat ik de kaart wil gebruiken is wel belangrijk.
Computer staat gemiddeld 3 uur aan per week en dan is het 3 uur lang gamen of foto bewerking. Dus het systeem zit dan in full load.
Ik hoor graag het advies.
Zoals de titel zegt, wil ik mijn videokaart upgraden. Momenteel heb ik een R9 270x met 2gb. De kaart zit in een amd FX 8350 met 16gb werkgeheugen en 500Watt voeding met twee keer 8pins aansluiting.
De computer word voornamelijk gebruikt voor Assetto Corsa en lightroom. Ik game op 1080p.
Ik zou graag Assetto Corsa op ultra willen spelen.
Ik ben dus opzoek naar een upgrade voor de kaart.
Momenteel is het deze kaart die in het systeem zit: pricewatch: Club 3D Radeon R9 270X '14 Series
Ik wil maximaal 330 euro uitgeven.
Ik zit nu te twijfelen tussen AMD RX590,
pricewatch: Sapphire Nitro+ Radeon RX 590 8GD5 Special Edition
Een 1660 TI pricewatch: KFA2 GeForce GTX 1660 Ti (1-Click OC)
pricewatch: MSI GeForce GTX 1660 Ti Ventus XS 6G OC
Of als er een 2060 onder de 330 is.
De kaart moet 4 tot 5 jaar meegaan net zoals de vorige kaart.
Geluid en hitte heb ik niet zoveel moeite mee. Verbruik gezien over de periode dat ik de kaart wil gebruiken is wel belangrijk.
Computer staat gemiddeld 3 uur aan per week en dan is het 3 uur lang gamen of foto bewerking. Dus het systeem zit dan in full load.
Ik hoor graag het advies.