Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor Jansen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-07 14:21
Mijn vraag
...Ik heb onlangs een nieuw contact toegevoegd, maar er staat "bezet" bij. Wat betekent dat ? Ik hoor graag uw antwoord,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Cor Jansen schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:00:
Mijn vraag
...Ik heb onlangs een nieuw contact toegevoegd, maar er staat "bezet" bij. Wat betekent dat ? Ik hoor graag uw antwoord,

Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat je een ander moet zoeken op je dating site, deze is immers al bezet.

On topic: welke software? Waar heb je het contact toegevoegd? De template is niets voor niets toegevoegd aan je post.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:25
Mogelijk heeft dat contact al een relatie?

Maar serieus, hoe denk je dat we met deze informatie iets nuttigs kunnen zeggen?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Dat 'bezet' is de persoonlijke boodschap die je in kunt stellen op je whatsapp profiel, als je meerdere contacten hebt staat er misschien bij iedereen wat anders :)
Of het standaardbericht 'Hallo! Ik gebruik nu ook Whatsapp!'

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor Jansen
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-07 14:21
Sorry, ik ben niet zo ervaren met dit soort zaken. Het gaat om een contact via Whatsapp. Ik dacht dat het hier uitsluitend om Whatsap-kwesties ging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Cor Jansen schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 12:06:
Sorry, ik ben niet zo ervaren met dit soort zaken. Het gaat om een contact via Whatsapp. Ik dacht dat het hier uitsluitend om Whatsap-kwesties ging...
Dit forumdeel gaat over Android, niet alleen WhatsApp. En dat er 'Bezet' staat is alleen maar de status die je contact zelf heeft ingesteld. Betekent verder weinig, je kan gewoon met diegene praten.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Je hebt het onderwerp goed gelinkt, maar het is makkelijk over het hoofd te zien ;)

Daarom altijd even het onderwerp in de vraagstelling verwerken d:)b

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, dit is niet de WhatsApp-helpdesk. ;)

Maar dat je onervaren bent straal je al uit door met je privégegevens te lopen strooien. Wat heeft iemand ermee te maken hoe je heet (username) en waar je vandaan komt? :? Dat is niet zo slim, op internet.

En dit bedoel ik als constructieve feedback. Wel vol verwondering maar ik hoop dat je ervan leert. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 20-07-2019 12:11 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik denk dat je de status bedoelt. Sommigen hebben "Hallo! Ik gebruik nu ook Whatsapp" of "beschikbaar" of in jouw geval "bezet".
Het heeft verder geen betekenis. Je kunt ook je eigen tekst plaatsen of een smiley.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

croschou schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 19:14:
Ik denk dat je de status bedoelt. Sommigen hebben "Hallo! Ik gebruik nu ook Whatsapp" of "beschikbaar" of in jouw geval "bezet".
Het heeft verder geen betekenis. Je kunt ook je eigen tekst plaatsen of een smiley.
Inderdaad. is een status!
Pagina: 1