Hoihoi Tweakers,
Ik zoek een goedkope ATX case met filters, en als het kan nog wat fans inbegrepen. In de case komt het volgende:
Qua 3.5" bays - advies voor het aantal schijven is ook welkom! Het is voornamelijk een backup voor documenten en familiefoto's/video's, wellicht wil ik er ook wat lichte persoonlijke services op hosten, zoals NextCloud of iets in die richting.
Wat is je budget?
Iets rond de 35 euro, plusminus 10 euro.
Heb je bepaalde voorkeuren?
Nee. Tower, plat, vierkant, maakt me weinig uit, zolang het maar stoffilters heeft voor alle intake fans. Waarschijnlijk ga ik voor overdruk zodat ik alleen de voorkant af en toe hoef te stofzuigen. Indien present plak ik alle overige case-openingen af zodat er alleen een intake is met een exhaust aan de achterkant.
Wat heb ik al gevonden?
Bij mijn zoektocht op PW ben ik de volgende dingen tegengekomen:
categorie: Behuizingen
pricewatch: BitFenix NOVA Zwart (Veel HDDs. Geen front filter. Geen cable management?)
pricewatch: Sharkoon VS4-S (Kwaliteit front-filter is slecht volgens review, slechte airflow)
pricewatch: Sharkoon VS4-V USB 3.0 (Idem)
pricewatch: Sharkoon Skiller SGC1 Zwart (Filters, 2x fans, maar weinig HDDs?)
pricewatch: Cooler Master Force 500 (Zie Foritain's excellente review voor minpunten)
Alles heeft wel "mwah" punten, maar wat wil je met dit prijspunt
Heeft iemand nog pareltjes die ik heb gemist, of een duidelijke voorkeur voor een van de cases?
Ik zoek een goedkope ATX case met filters, en als het kan nog wat fans inbegrepen. In de case komt het volgende:
- Gigabyte G97X Gaming 5
- Intel Core i5 4690K (of een G3220, als de 4690K toch gaar blijkt te zijn) met stock koeler
- Een aantal harde schijven als opslag/NAS/backup
- Wellicht een 2.5" SSD voor het OS?
- Non-modulaire 500W of 430W voeding
Qua 3.5" bays - advies voor het aantal schijven is ook welkom! Het is voornamelijk een backup voor documenten en familiefoto's/video's, wellicht wil ik er ook wat lichte persoonlijke services op hosten, zoals NextCloud of iets in die richting.
Wat is je budget?
Iets rond de 35 euro, plusminus 10 euro.
Heb je bepaalde voorkeuren?
Nee. Tower, plat, vierkant, maakt me weinig uit, zolang het maar stoffilters heeft voor alle intake fans. Waarschijnlijk ga ik voor overdruk zodat ik alleen de voorkant af en toe hoef te stofzuigen. Indien present plak ik alle overige case-openingen af zodat er alleen een intake is met een exhaust aan de achterkant.
Wat heb ik al gevonden?
Bij mijn zoektocht op PW ben ik de volgende dingen tegengekomen:
categorie: Behuizingen
pricewatch: BitFenix NOVA Zwart (Veel HDDs. Geen front filter. Geen cable management?)
pricewatch: Sharkoon VS4-S (Kwaliteit front-filter is slecht volgens review, slechte airflow)
pricewatch: Sharkoon VS4-V USB 3.0 (Idem)
pricewatch: Sharkoon Skiller SGC1 Zwart (Filters, 2x fans, maar weinig HDDs?)
pricewatch: Cooler Master Force 500 (Zie Foritain's excellente review voor minpunten)
Alles heeft wel "mwah" punten, maar wat wil je met dit prijspunt
[ Voor 3% gewijzigd door ikt op 20-07-2019 12:12 ]