Netgear ReadyCLOUD hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWN Rik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-07 11:51
Beste Tweakers,

Sindskort heb ik een harde schijf aangesloten op mijn Router r7000 van netgear. Deze heeft als functie een extra usb3 poort waarmee je een hardeschijf zichtbaar kan maken op je netwerk in huis.

Netgear heeft ook een app waarmee je dus je telefoon gegevens op de harde schijf kan opslaan als homecloud.

Deze app ReadyCloud heeft bij mij wat kuren. Ik kan folders aanwijzen welke van mijn telefoon back-upt moeten worden. Echter doet die dit niet bij mijn telefoon. Maar bij die van mijn vrouw wel.

Echter wordt ik echt ongelukkig van de support van netgear. Wellicht heeft iemand anders hier ervaring mee en kan me wegwijs maken?

Het idee is super van netgear. Maar dan moet het wel werken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@RikLucas Ik lees alleen: "Hij doet het niet!" maar zoals je wellicht zelf begrijpt, geeft dat erg weinig aanknopingspunten. Dus vertel eens wat er dan voor symptomen verschijnen. Geeft ie een foutmelding? Of wat gebeurt er wel? Wat heb je al geprobeerd om het te voorkomen/aan te passen? Een keertje iets gereset of zo?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWN Rik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-07 11:51
Room42 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 11:34:
@RikLucas Ik lees alleen: "Hij doet het niet!" maar zoals je wellicht zelf begrijpt, geeft dat erg weinig aanknopingspunten. Dus vertel eens wat er dan voor symptomen verschijnen. Geeft ie een foutmelding? Of wat gebeurt er wel? Wat heb je al geprobeerd om het te voorkomen/aan te passen? Een keertje iets gereset of zo?
Ik begrijp je vraag. Het is echter lastig uit te leggen. De app op mijn telefoon werkt goed. Ik kan de mappen selecteren die die zou moeten back-uppen. Dus nadat ik bijv een foto maak zou die doorgestuurd moeten worden naar mijn harde schijf. Alleen gebeurt dat dus niet. En bij mijn vrouw sporadisch.

De app is vrij simpel daarin, ik kan bijv niet klikken op nu back-uppen. Ik weet dus niet waar de fout zit..