Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Veel internetten, Gaming op 1440p & wat IT thuiswerken. Momenteel merk ik dat de i7 4790k meestal op 100% proc gebruik zit bij gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600,- max, maar goedkoper mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PCI-e SSD, 16Gb geheugen, Moederbord, proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stille en degelijke componenten die performant werken.
Micro-ATX
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om in de toekomst naar de topmoddel ryzen te upgraden. Liefst zonder het moederbord te vervangen. Denk aan de 16 core die uit gaat komen of een volgende generatie waar we nu de details nog niet weten. Dit moet dus kunnen op huidig moederbord. Overklokken doe ik niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies. Werkt DDR4 3600 in het moederbord? Wat is de perfecte moederbord & geheugenconfiguratie die futureproof is zonder de hoofdprijs te betalen van de X570.
Wat heb ik momenteel al in mijn wensenlijstje:
Hier zitten nu 2 geheugenkits is omdat ik niet weet welke de snellere is en goed werkt icm met moederbord en proc. Zit verschil op Mhz en timings. Ook het moederbord heb ik gekozen wegens eer goede stroomvoorziening. Wel het duurste B450 bord. Nodig?
Veel internetten, Gaming op 1440p & wat IT thuiswerken. Momenteel merk ik dat de i7 4790k meestal op 100% proc gebruik zit bij gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600,- max, maar goedkoper mag altijd
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Monitor: Samsung LC27HG70
- Videokaart: MSI 1660 ti
- Behuizing: Fractal Design core 1000
- Voeding: Corsair CX450M
PCI-e SSD, 16Gb geheugen, Moederbord, proc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag stille en degelijke componenten die performant werken.
Micro-ATX
Ga je overklokken?
Ik ben van plan om in de toekomst naar de topmoddel ryzen te upgraden. Liefst zonder het moederbord te vervangen. Denk aan de 16 core die uit gaat komen of een volgende generatie waar we nu de details nog niet weten. Dit moet dus kunnen op huidig moederbord. Overklokken doe ik niet.
Wat verwacht je van ons?
Advies. Werkt DDR4 3600 in het moederbord? Wat is de perfecte moederbord & geheugenconfiguratie die futureproof is zonder de hoofdprijs te betalen van de X570.
Wat heb ik momenteel al in mijn wensenlijstje:
Hier zitten nu 2 geheugenkits is omdat ik niet weet welke de snellere is en goed werkt icm met moederbord en proc. Zit verschil op Mhz en timings. Ook het moederbord heb ik gekozen wegens eer goede stroomvoorziening. Wel het duurste B450 bord. Nodig?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Titanium | € 102,99 | € 102,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C17D-16GVK | € 128,01 | € 128,01 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z F4-3200C15D-16GTZ | € 128,50 | € 128,50 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Pro 512GB | € 147,90 | € 147,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 712,40 | ||