Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Een nieuwe pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje: ik wil graag een pc kopen maar heb er niet veel verstand van. M'n budget is rond de 800-1100 euro. Ik wil er graag op gamen en ook videos op bewerken. Ik heb al windows 10 + office dus dat is allemaal geen probleem.

Alle reacties

• michel1991
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-11 18:42
Wat wil je ermee gaan doen? Als het gamen is bekijk dit: reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2019

Een pc zelf in elkaar zetten is helemaal niet zo moeilijk, bekijk dit filmpje maar eens: YouTube: No Dollar Wasted PC Build Guide

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:08
Welkom op tweakers.net!

Toen je dit topic aanmaakte stond er vermoedelijk een template die je kon invullen. Nu is je openingspost wel heel erg beperkt en is het lastig je daarmee goed te helpen. Lees voor de grap ook eens lokale beleid door. Wellicht wil je je openingspost nog aanvullen met de informatie die in het template gevraagd (en/of in 't beleid genoemd) wordt?

Wat je vraag concreet betreft, wellicht bieden de Best Buy Guide artikelen al wat houvast als vertrekpunt. Wat de Windows + Office licentie betreft; het hangt heel erg van de licentie af of je deze over kan/mag nemen naar een nieuwe pc. Dat zou ook nog een puntje zijn om uit te zoeken, anders zou je die eventueel ook nog nieuw moeten kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Freeaqingme op 20-07-2019 01:06 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Inmiddels is wel duidelijk wat er mist. Werk aan de winkel :)

Dit topic is gesloten.