[bug] [pw] geheugenkaartlezer product toevoegen/ verbeteren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Ruben.v.g
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-10 15:58
Ik wilde een product toevoegen bij pricewatch. Dit was een geheugenkaartlezer van SanDisk die op dit moment vermeld staat met de naam: "Sandisk SD UHS-I USB 3.0-kaartlezer". Bij dit product was al wel een artikelnummer met prijzen beschikbaar, maar nog geen pagina met een titel, foto's en verdere kenmerken. Deze dingen heb ik voor zover mogelijk aangevuld en verstuurd.
Nadat ik de categorie: "geheugenkaartlezers" had geselecteerd kon ik echter alleen bij 'type geheugenkaart' selecteren voor welke kaarten de lezer geschikt was. Bij 'Aansluitingen (USB/FW)' en 'Aansluitingen (Overige)' was er een tekstvak voor elke optie. Hierbij kon je dus niet selecteren wat van toepassing was. Het product staat nu dus nog zonder deze informatie bij Pricewatch.

Indien je iets anders invult dan cijfers in een van de tekstvakken, krijg je bij het klikken op versturen een roodgemarkeerde melding met:"(optie waar je iets voor had gezet) : Deze waarde is niet geldig."

Bij het invullen van een cijfer en het klikken op versturen worden de wijzigingen wel doorgegeven, maar dit lijkt me niet de bedoeling omdat het gaat over verschillende opties en niet over een variabele waarde.

Ik heb geprobeerd om dit aan te passen op zowel mijn telefoon als pc, maar in beide gevallen kreeg ik de tekstvakken voor de opties.

Afbeeldingslocatie: https://photos.google.com/share/AF1QipNe4DnM-noXmC5sJVqC4xDAQh1qESalz4NfUS-T2eFgmXPmucyhVtLieAVIbsKVGQ/photo/AF1QipMXtfbPFOjQQdqy_kH3PtUWzJkmIOgcMTJk039f?key=SXdMR3JQQU9STGw5dnl3c2tuSF9YaG9RNFRQbG1n

Afbeeldingslocatie: https://photos.google.com/share/AF1QipNWA66yGmcjIKcKtpJ6tEFBwL67_37wmPwgNvJqwdOoYjd2RrbiS4-uS51OGnXeVw/photo/AF1QipPbhC8Hrx5sX6Fgzl2qdloNuIBcF_FI4QCNEloP?key=c0dQN0ZtTGhZMnhJMnRWa2kxb3ZpM2VjMUJjZFp3

Browsers:
Windows 10, Google Chrome, Versie 75.0.3770.142

Android 8.0.0, Google Chrome-browser voor Android, Versie 75.0.3770.143

Beste antwoord (via Ruben.v.g op 20-07-2019 14:46)

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je vult daar het aantal van dat type poort in. Een laptop kan bijvoorbeeld 3x een "USB 3.0-poort" hebben. Maar ik ben met je een dat het woordje 'aantal' daar wel bij had kunnen staan, zodat het duidelijker is wat er gevraagd wordt.

Overigens kun je geen HTML-pagina's als afbeelding invoegen. Plaats deze dan gewoon als hyperlink, dan kan men erop klikken.

[ Voor 89% gewijzigd door Room42 op 20-07-2019 01:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je vult daar het aantal van dat type poort in. Een laptop kan bijvoorbeeld 3x een "USB 3.0-poort" hebben. Maar ik ben met je een dat het woordje 'aantal' daar wel bij had kunnen staan, zodat het duidelijker is wat er gevraagd wordt.

Overigens kun je geen HTML-pagina's als afbeelding invoegen. Plaats deze dan gewoon als hyperlink, dan kan men erop klikken.

[ Voor 89% gewijzigd door Room42 op 20-07-2019 01:44 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron