Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Google Stadia Pro-leden krijgen 'ongeveer één' gratis game p

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
nieuws: Google Stadia Pro-leden krijgen 'ongeveer één' gratis game per maand

@Xtuv Moet dit niet zijn"Google Stadia Pro-leden krijgen ongeveer eens per maand een gratis game" ? Neem aan dat ze gewoon een hele game krijgen. Lijkt me taaltechnisch wat correcter.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Xtuv
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 15-11 16:47

Xtuv

Redacteur
@Maverick "Roughly one free game per month give or take", zegt Doronichev.

Ik vind die nuance wel belangrijk om mee te nemen. Heb nog wel een zinnetje toegevoegd om dat te verduidelijken.

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 23:23
Maar dan nog is het krom vertaald en staat er niet wat er bedoeld wordt.

Maak er dan van ''ongeveer elke maand een game'' dan klopt het tenminste

Fable wijzigde deze reactie 19-07-2019 12:56 (34%)

• Maverick
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 22:41
Xtuv schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:43:
@Maverick "Roughly one free game per month give or take", zegt Doronichev.

Ik vind die nuance wel belangrijk om mee te nemen. Heb nog wel een zinnetje toegevoegd om dat te verduidelijken.
Maar "Roughly" slaat in deze zin op de tijd, niet op de game. Je vertaalt zijn zin dus verkeerd. Het lijkt een beetje vreemde zin zo, maar dat is spreektaal. De titel van een nieuwsbericht is dat niet.

Maverick wijzigde deze reactie 19-07-2019 13:00 (11%)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True