Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magere Hein
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-11-2024

Magere Hein

is het hoekje om.

Topicstarter
Als AMD weer werkende linux drivers maakt voor radeon kaarten dan zal ik deze videokaart kopen. Maar mijn laatste drie Radeon kaarten werken voor geen meter OF consumeren idioot veel resources waardoor mijn hele systeem vertraagt. De eerste upgrade die ik doe wordt dus NVIDIA want AMD kan verder de pot op met Radeon.

...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Linux Mint
AMD Ryzen 5 2600
AMD Radeon R9 270x
Asus Prime B350M-A
16GB ram corsair 3 GHz
Samsung 960 EVO nvme m.2 250GB

AMD Ryzen 5 5600 7nm + X570 itx Aorus wifi + 32GB @3600CL16 + RX6800 Fighter + 2x 500GB nvme + ncase M1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:29
Wat is je vraag of doe je alleen maar een mededeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:53

vectormatic

Warlock of the doorlock

En wat denk je met dit topic te bereiken? Is dit zon "in plaats van hulp vragen, roep iets negatiefs over linux en wacht tot de nerds over elkaar struikelen om te bewijzen dat je fout zit" truuk?

Zelf draai ik xubuntu met een RX560, en alles werkt out of the box zonder tweaken, wat met nvidia nooit het geval was, zeker niet als je op nieuwere drivers wil draaien.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Een magere review kun je ook gewoon hier schrijven: pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 XT 8G

edit: ik moet beter leren lezen

[ Voor 13% gewijzigd door MonkeyJohn op 19-07-2019 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
Over een product waar TS niet eens over beschikt? Yeah right...

@Magere Hein Support voor de nieuwe kaarten is er al, alleen dien je Ubuntu 18.04.2 te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeyJohn
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-08 20:11
Ah mijn fout, dan past deze rant misschien beter op twitter of facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:51

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Een rant over iets wat je zelf niet eens hebt heeft erg weinig discussiewaarde, des te meer omdat je blijkbaar ook niet op de hoogte bent van de stand van support.

Enfin, als je een kaart koopt, doe vooral een review, als je aankoopadviesvragen hebt, open daarvoor een topic op de juiste plek, en als je alleen maar stoom af wilt blazen... niet hier. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.