AMD Ryzen 5 5600 7nm + X570 itx Aorus wifi + 32GB @3600CL16 + RX6800 Fighter + 2x 500GB nvme + ncase M1
En wat denk je met dit topic te bereiken? Is dit zon "in plaats van hulp vragen, roep iets negatiefs over linux en wacht tot de nerds over elkaar struikelen om te bewijzen dat je fout zit" truuk?
Zelf draai ik xubuntu met een RX560, en alles werkt out of the box zonder tweaken, wat met nvidia nooit het geval was, zeker niet als je op nieuwere drivers wil draaien.
Zelf draai ik xubuntu met een RX560, en alles werkt out of the box zonder tweaken, wat met nvidia nooit het geval was, zeker niet als je op nieuwere drivers wil draaien.
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Een magere review kun je ook gewoon hier schrijven: pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 XT 8G
edit: ik moet beter leren lezen
edit: ik moet beter leren lezen
[ Voor 13% gewijzigd door MonkeyJohn op 19-07-2019 12:32 ]
Over een product waar TS niet eens over beschikt? Yeah right...MonkeyJohn schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:14:
Een magere review kun je ook gewoon hier schrijven: pricewatch: ASRock Radeon RX 5700 XT 8G
@Magere Hein Support voor de nieuwe kaarten is er al, alleen dien je Ubuntu 18.04.2 te gebruiken.
Ah mijn fout, dan past deze rant misschien beter op twitter of facebook.
Een rant over iets wat je zelf niet eens hebt heeft erg weinig discussiewaarde, des te meer omdat je blijkbaar ook niet op de hoogte bent van de stand van support.
Enfin, als je een kaart koopt, doe vooral een review, als je aankoopadviesvragen hebt, open daarvoor een topic op de juiste plek, en als je alleen maar stoom af wilt blazen... niet hier. Dicht.
Enfin, als je een kaart koopt, doe vooral een review, als je aankoopadviesvragen hebt, open daarvoor een topic op de juiste plek, en als je alleen maar stoom af wilt blazen... niet hier. Dicht.
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.