Goedemorgen mede Tweakers,
Graag zou ik jullie hulp / doorslaggevend advies wilen vragen bij de zoektocht naar een nieuwe tablet.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn oude HTC Nexus 9, deze is toch al wel enkele jaren oud en dat valt te merken qua snelheid. Ik twijfel erg op het gebied van formaat 8/9 inch of toch de 10.1? De Nexus 9 is best prima voor hetgeen wat ik er mee doe .
Wat is je budget?
het budget wat ik er voor over heb is rond de € 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ben toch wel stock Android fan, de Nexus is stock en ook mijn mobiel. de taken die ik met de tablet wil doen is niet erg bijzonder. Ik gebruik hem voor thuisgebruik, beetje internetten, Netflix, Ziggo Go (vakantie). Vrij simpel qua gebruik
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Zelf al wel redelijk verdiept en ik kom op verschillende tablets die mij geschikt lijken:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 2GB ram
Pluspunten:
- Prijs
- Full HD
- SD cart slot
- 3.5mm aansluiting
Minpunten:
- Software
- weinig werkgeheugen (te weinig?)
Huawei mediapad M5 lite
Pluspunten:
- Speakers
- 3.5mm aansluiting
- werkgeheugen
Minpunten:
- Software is toch wel wat kinderlijk nar mijn mening
- Redelijk zwaar
Chuwi Hi9 Air
Pluspunten:
- veel goede recensies van mede tweakers
- Hoog bang for buck gehalte
- Veel werkgeheugen
Minpunten:
-Geen Widevine L1 (is dit nog steeds het geval?)
-Moet je importeren (garantie etc.)
Chuwi Hi9 Pro
Pluspunten:
- klein formaat
- uitbreidbaar geheugen
Minpunten:
- Misschien toch te klein?
- Kleinere accu
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik jullie willen vragen wat de beste optie is waarvoor ik het wil gebruiken.
Ook de vraag op wat voor software draaien de Chuwi tablets? Is dit vrij Stock Android?
Tevens is het wel verstandig om nu nog te kiezen voor een Huawei tablet? dit omdat ze ook bezig zijn met hun eigen nieuwe skin en qua updates?
Graag zou ik jullie hulp / doorslaggevend advies wilen vragen bij de zoektocht naar een nieuwe tablet.
Ik zoek een?
Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn oude HTC Nexus 9, deze is toch al wel enkele jaren oud en dat valt te merken qua snelheid. Ik twijfel erg op het gebied van formaat 8/9 inch of toch de 10.1? De Nexus 9 is best prima voor hetgeen wat ik er mee doe .
Wat is je budget?
het budget wat ik er voor over heb is rond de € 200
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ben toch wel stock Android fan, de Nexus is stock en ook mijn mobiel. de taken die ik met de tablet wil doen is niet erg bijzonder. Ik gebruik hem voor thuisgebruik, beetje internetten, Netflix, Ziggo Go (vakantie). Vrij simpel qua gebruik
Wat heb je zelf al gevonden?
[i]Zelf al wel redelijk verdiept en ik kom op verschillende tablets die mij geschikt lijken:
Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi (2019) 2GB ram
Pluspunten:
- Prijs
- Full HD
- SD cart slot
- 3.5mm aansluiting
Minpunten:
- Software
- weinig werkgeheugen (te weinig?)
Huawei mediapad M5 lite
Pluspunten:
- Speakers
- 3.5mm aansluiting
- werkgeheugen
Minpunten:
- Software is toch wel wat kinderlijk nar mijn mening
- Redelijk zwaar
Chuwi Hi9 Air
Pluspunten:
- veel goede recensies van mede tweakers
- Hoog bang for buck gehalte
- Veel werkgeheugen
Minpunten:
-Geen Widevine L1 (is dit nog steeds het geval?)
-Moet je importeren (garantie etc.)
Chuwi Hi9 Pro
Pluspunten:
- klein formaat
- uitbreidbaar geheugen
Minpunten:
- Misschien toch te klein?
- Kleinere accu
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag zou ik jullie willen vragen wat de beste optie is waarvoor ik het wil gebruiken.
Ook de vraag op wat voor software draaien de Chuwi tablets? Is dit vrij Stock Android?
Tevens is het wel verstandig om nu nog te kiezen voor een Huawei tablet? dit omdat ze ook bezig zijn met hun eigen nieuwe skin en qua updates?