Vraag

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-11 20:38
Morgen brengt PostNL mij een nieuwe telefoon, Galaxy A50, die een nog steeds goed werkende S5 Neo zal opvolgen. Wat te doen met de S5 Neo? Verkopen levert niets op, wegstoppen in een kast is ook zonde. Weggeven is een optie.

Maar hoe, en met welke app, kan ik de telefoon nog nuttig laten zijn voor mij? Wat doen jullie met een overbodig geworden maar nog goed werkende smartphone?

Alle reacties

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10:29

g0tanks

Moderator CSA
Is dat zo? Op Marktplaats zie ik er meerdere staan voor €50-100. Dat is niet niks.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• retroguy
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-11 20:38
Is dat zo? Eerlijk gezegd heb ik dat niet gecheckt omdat ik er van uitging dat een bijna 4 jaar oude Samsung 'niets' meer waard is. Maar toch, wat zou nog een nuttige functie kunnen zijn? Bewakingscamera?

[ Voor 21% gewijzigd door retroguy op 19-07-2019 00:37 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@retroguy hoewel de gedachte prima is, is het topic dat helaas wat minder. Zoals onze voorwaarden voorschijven is het de bedoeling om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je het topic start.

Ga dus even zelf op onderzoek uit, mocht je daarna nog suggesties willen, open dan gerust een nieuw topic. Maar zet daar dan wel even in welke ideeën je zelf al gevonden hebt.

Dit topic is gesloten.