Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is vooral bedoeld om te game. verschillende spellen zoals GTA5 of batman arkam night. Tevens kan de computer worden gebruikt voor het modelleren van eiwitten maar dit zal niet vaak gebeuren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200 is de max dit is inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb op het moment niks staan wat ik mee wil nemen behalve tijdelijk een oudere monitor maar deze zal tzt vervangen worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD leek me makkelijk voor het snelle opstarten maar heb er voor de rest geen speciale wensen bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf meer naar intel dan naar AMD voor de processor maar de rest maakt me niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niks speciaals.
Ga je overklokken?
Hier heb ik me nog niet heel goed in verdiept maar zit er wel aan te denken om dit te doen als de prestaties veel beter worden
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd waar jullie denken dat het beter/goedkoper kan. ik hoop hier een pc mee neer te zetten die een redelijk aantal jaren mee kan er grote kosten aan te maken
Hierbij mijn huidige build. Zie jullie feedback graag tegemoet!
Het systeem is vooral bedoeld om te game. verschillende spellen zoals GTA5 of batman arkam night. Tevens kan de computer worden gebruikt voor het modelleren van eiwitten maar dit zal niet vaak gebeuren
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1200 is de max dit is inclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb op het moment niks staan wat ik mee wil nemen behalve tijdelijk een oudere monitor maar deze zal tzt vervangen worden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een SSD leek me makkelijk voor het snelle opstarten maar heb er voor de rest geen speciale wensen bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig zelf meer naar intel dan naar AMD voor de processor maar de rest maakt me niet echt uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niks speciaals.
Ga je overklokken?
Hier heb ik me nog niet heel goed in verdiept maar zit er wel aan te denken om dit te doen als de prestaties veel beter worden
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral benieuwd waar jullie denken dat het beter/goedkoper kan. ik hoop hier een pc mee neer te zetten die een redelijk aantal jaren mee kan er grote kosten aan te maken
Hierbij mijn huidige build. Zie jullie feedback graag tegemoet!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-8700 Boxed | € 305,89 | € 305,89 |
| 1 | Moederborden | MSI Z370-A PRO | € 110,- | € 110,- |
| 1 | Videokaarten | Asus DUAL-GTX1060-O3G | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,43 | € 37,43 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox MB511 RGB | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit ESD | € 119,79 | € 119,79 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 | € 84,91 | € 84,91 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2Z3600C18 | € 95,90 | € 95,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX850M | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Solid state drives | WD Green SSD 2,5" V1 240GB | € 44,23 | € 44,23 |
| 1 | Overclocking | König Koelpasta (Goud) | € 5,95 | € 5,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.174,05 | ||