Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil voornamelijk gamen. Denk aan: Pubg, Dayz, Rust, Ark, Battlefield V en F1.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de 1000 euro kosten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit had ik zelf al samengesteld:
CPU - Intel Core i5-9600K Boxed
GPU - RTX 2060 6G OC
Moederbord - Gigabyte Z390 UD
RAM - Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
CPU Koeler - Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Case - NZXT H500 Wit of Zwart
Voeding - Weet ik niet. Eentje met 600 Watt xD
Opslag - Deze heb al. Samsung SSD 750 EVO 500GB en nog een 500gb HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig een beetje te gaan naar een Intel processor. Ik had ook nog de AMD Ryzen 5 3600 op het oog. Die heeft namelijk 12 threads. Ik weet alleen niet of ik die nodig zal hebben. Kwa gaming zag ik wel op filmpjes dat de i5 9600k het beter deed dan de AMD Ryzen 5 3600. Videokaart ga ik voor Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil lekker gamen op 1080p. Het moet ook een stille computer zijn. Ook wil ik zonder moeite tijdens het gamen een livestream kijken. Hierdoor weet ik dus niet of ik een CPU moet nemen met hyperthreading of niet.
Ga je overklokken?
Ja, als ik een i5 9600k neem wel. Als jullie mij overtuigen om een AMD Ryzen 5 3600 te halen zal ik waarschijnlijk niet overklokken en zal ik dus ook geen koeler erbij kopen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een game pc waarmee ik lekker lang uit de voeten kan, een pc die stil is en een pc waarmee tijdens een game ook een stream kan bekijken. Ook zou ik het fijn vinden als jullie willen kijken naar de pc die ik heb samengesteld.
Ik wil voornamelijk gamen. Denk aan: Pubg, Dayz, Rust, Ark, Battlefield V en F1.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem moet rond de 1000 euro kosten.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit had ik zelf al samengesteld:
CPU - Intel Core i5-9600K Boxed
GPU - RTX 2060 6G OC
Moederbord - Gigabyte Z390 UD
RAM - Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16
CPU Koeler - Scythe Mugen 5 PCGH Edition
Case - NZXT H500 Wit of Zwart
Voeding - Weet ik niet. Eentje met 600 Watt xD
Opslag - Deze heb al. Samsung SSD 750 EVO 500GB en nog een 500gb HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik neig een beetje te gaan naar een Intel processor. Ik had ook nog de AMD Ryzen 5 3600 op het oog. Die heeft namelijk 12 threads. Ik weet alleen niet of ik die nodig zal hebben. Kwa gaming zag ik wel op filmpjes dat de i5 9600k het beter deed dan de AMD Ryzen 5 3600. Videokaart ga ik voor Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil lekker gamen op 1080p. Het moet ook een stille computer zijn. Ook wil ik zonder moeite tijdens het gamen een livestream kijken. Hierdoor weet ik dus niet of ik een CPU moet nemen met hyperthreading of niet.
Ga je overklokken?
Ja, als ik een i5 9600k neem wel. Als jullie mij overtuigen om een AMD Ryzen 5 3600 te halen zal ik waarschijnlijk niet overklokken en zal ik dus ook geen koeler erbij kopen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een game pc waarmee ik lekker lang uit de voeten kan, een pc die stil is en een pc waarmee tijdens een game ook een stream kan bekijken. Ook zou ik het fijn vinden als jullie willen kijken naar de pc die ik heb samengesteld.