Vraag

• PietBoom83
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08-02-2021
En dan bedoel ik voornamelijk met betrekking tot bloeddruk meter en hartslagmeter.

Alle reacties

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ga maar uit van niet, dan kan het ook nooit tegenvallen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• canonball
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:25
Ik heb geen idee, maar google wel: https://www.google.com/se...ijn+smartwatches+bloedruk
En als je zelf al heb gezocht, meld dan even wat je heb zelf al gevonden en waar je nog vragen over hebt.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Tazzios

..

tip: Je kan ook je complete vraag in je bericht plaatsen i.p.v. dat onderwerp en bericht moet worden samengevoegd.

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-11 16:37

Luchtbakker

Elke dag een "beetje" beter

Ligt er net aan welke je koopt..ik heb de Xiaomi mi band 4, en was vorige week in het ziekenhuis voor iets kleins.

Lang verhaal kort te maken, mijn watch gaf een hartslag 84 aan, en die van het ziekenhuis 85.

Maar nogmaals, het ligt er per type en merk aan.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Luchtbakker schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 18:19:
...
Maar nogmaals, het ligt er per type en merk aan.
En ook aan de omstandigheden, sommige werken OK bij veel zweet, andere minder, persoonlijke eigenschappen kunnen ook een rol spelen, etc.

Een algemene uitspraak lijkt me in ieder geval lastig te doen.

[ Voor 9% gewijzigd door begintmeta op 18-07-2019 18:20 ]

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:29

Rmg

Ligt aan de techniek die ze gebruiken, maar ook aan of je hem juist draagt (hoe strak/los), je huidskleur, vetpercentage, harigheid, hoe dicht je aderen op je huid liggen en nog wat dingen.

Daar is in veel van die hartslag modules wat te regelen maar dat gaat meestal ten koste van stroomgebruik. (meer current door de leds, langere periodes dat de led aan staat etc. Etc)

Als je dus een fabrikant hebt die zoveel mogelijk batterijduur er uit wil halen en je bent niet een "standaard blanke man" dan kan het lastig zijn om goeie resultaten te halen met goedkoop spul

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:42
Je moet kijken welke apparatuur er in zit voor deze functies, dat plus de software maakt het product. En dan reviews lezen. Als je er een gekocht hebt graag hier een review achter laten :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:48

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@PietBoom83 je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent en is het geven van zoveel mogelijk informatie ook erg belangrijk. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Ga dus even zelf op onderzoek uit, mocht je er daarna nog niet uitgekomen zijn. Open dan gerust een nieuw topic, maar let dan op het bovenstaande.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 19-07-2019 08:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.