Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

le grand macho rt op een X470 Crosshair Hero VII Wifi

Pagina: 1
Acties:

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 27-10 09:57
Hallo allemaal,

Ik heb een le grand macho rt gekocht , maar ik kan nergens uithalen of hij wel op een X470 Crosshair VII hero Wifi past? Weet iemand dat?

[ Voor 121% gewijzigd door Ferio op 18-07-2019 17:24 ]

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:17
Als het goed is past deze op meerdere sockets en ook op AM4. Dus zou moeten passen. Kijk eens in het boekje bij de instructies voor verschillende sockets wat je anders moet doen?

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Eens met @Philip Ross,
Kun je hem (net als de stock koeler) niet gewoon met de bouten in de standaard mobo backplate schroeven? Heb je niet toevallig de verkeerde backplate gepakt?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• Ferio
Philip Ross schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:17:
Als het goed is past deze op meerdere sockets en ook op AM4. Dus zou moeten passen. Kijk eens in het boekje bij de instructies voor verschillende sockets wat je anders moet doen?
Ik heb het gedaan zoals het erin stond. Backplate -> Witte bescherming -> vierkant plaatje erin geklikt -> schroefjes aan de achterkant en dan de witte nopjes erop gezet aan de kant van het moederbord (tussen backplate en moederbord in zitten ze dan).

Klopt het dat de bovenste 2 punten van de capacitor erg dicht op de backplate kunnen zitten? Misschien dat ze er iets vanaf zitten, maar het lijkt zo "close"

[ Voor 18% gewijzigd door Ferio op 18-07-2019 17:25 ]

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:12
Ferio schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:24:
[...]

Ik heb het gedaan zoals het erin stond. Backplate -> Witte bescherming -> vierkant plaatje erin geklikt -> schroefjes aan de achterkant en dan de witte nopjes erop gezet aan de kant van het moederbord (tussen backplate en moederbord in zitten ze dan).

Klopt het dat de bovenste 2 punten van de capacitor erg dicht op de backplate kunnen zitten? Misschien dat ze er iets vanaf zitten, maar het lijkt zo "close"
Ik hem hem zelf en kan prima op een AM4 bord (heb hem al op 2 geïnstalleerd), maar hoe jij het hier beschrijft klinkt niet helemaal correct. Kan je even een foto maken van hoe het er nu uitziet?

• Ferio
InEtVa schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:32:
[...]

Ik hem hem zelf en kan prima op een AM4 bord (heb hem al op 2 geïnstalleerd), maar hoe jij het hier beschrijft klinkt niet helemaal correct. Kan je even een foto maken van hoe het er nu uitziet?
Denk wel dat hij goed zit, maar zie foto en de rode circel. Lijkt net of die pins zeg maar er tegenaan komen

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/D9zmH11/66800799-423042878316093-3403398021688328192-n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3hYTnKm/gg.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 18-07-2019 17:42 ]

• InEtVa
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13:12
Ferio schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:38:
[...]

Denk wel dat hij goed zit, maar zie foto en de rode circel. Lijkt net of die pins zeg maar er tegenaan komen

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ah check, het klonk even alsof je de afstandhoudertjes die op de andere kant van het moederbord moeten op de verkeerde plek had, maar dit is prima. Het witte plastic is als isolatie bedoelt, dus ik zou me persoonlijk om die pinnetjes niet al teveel druk maken, zolang ze niet geplet worden door de backplate
Pagina: 1