Hi!
Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen, hieronder mijn lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is wat om wat games te spelen, de vereiste zijn racing sims (iRacing, ACC) en F1 2019. Deze moeten zeker (goed) speelbaar zijn. Het zou leuk zijn om nog wat andere games te kunnen spelen, maar ik heb ook een Xbox One X. De vraag is dus de haalbaarheid van 'zwaardere' games met mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000-1200 voor alleen de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb eventueel nog een oudere voeding + kast, het liefst ga ik voor in ieder geval een nieuwe kast (kleiner formaat) maar dat hangt af van de mogelijkheden binnen het budget. Windows heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekeken naar de AMD Ryzen5 3600, deze moet binnen het prijssegment een goede optie zijn (?). 16GB RAM, 500-1TB SSD, verder heb ik er niet al te veel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs/kwaliteit is het belangrijkst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille computer met niet al te veel verbruik.
Ga je overklokken?
Standaard.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een systeem dat het meeste geeft voor mijn budget. Als ik voor €1000 of minder ook een prima systeem heb, hoef ik niet persee meer uit te geven. Ik zal in het lijstje hieronder vast iets missen, maar mogelijk kan iemand me helpen.
Edit: Het eerste lijstje even aangepast naar het volgende:
Hartelijk dank!
Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen, hieronder mijn lijstje.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De bedoeling is wat om wat games te spelen, de vereiste zijn racing sims (iRacing, ACC) en F1 2019. Deze moeten zeker (goed) speelbaar zijn. Het zou leuk zijn om nog wat andere games te kunnen spelen, maar ik heb ook een Xbox One X. De vraag is dus de haalbaarheid van 'zwaardere' games met mijn budget.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000-1200 voor alleen de PC.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb eventueel nog een oudere voeding + kast, het liefst ga ik voor in ieder geval een nieuwe kast (kleiner formaat) maar dat hangt af van de mogelijkheden binnen het budget. Windows heb ik.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekeken naar de AMD Ryzen5 3600, deze moet binnen het prijssegment een goede optie zijn (?). 16GB RAM, 500-1TB SSD, verder heb ik er niet al te veel verstand van.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, prijs/kwaliteit is het belangrijkst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een stille computer met niet al te veel verbruik.
Ga je overklokken?
Standaard.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een systeem dat het meeste geeft voor mijn budget. Als ik voor €1000 of minder ook een prima systeem heb, hoef ik niet persee meer uit te geven. Ik zal in het lijstje hieronder vast iets missen, maar mogelijk kan iemand me helpen.
Edit: Het eerste lijstje even aangepast naar het volgende:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 97,05 | € 97,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 565,05 | € 565,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 73,99 | € 73,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 82,57 | € 82,57 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.190,56 | ||
Hartelijk dank!
[ Voor 12% gewijzigd door Venzio op 20-07-2019 11:19 . Reden: Lijst aangepast ]