Vanuit pricewatch met lijst van productvergelijking naar V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:39

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Is het mogelijk om vanuit een productvergelijkingslijst in de pricewatch door te klikken naar het aanbod van deze producten in V&A?

Ik vergelijk regelmatig producten en verwijder dan de niet relevante, of niet passende of te dure, of whatever producten en houdt dan een lijstje over met geschikte producten. Van die lijst zou ik dan graag willen zien welke producten uit de lijst aangeboden worden via V&A.

Het is wel mogelijk als je een bepaalde productreeks via filters verkleind namelijk. Maar als ik een "persoonlijk" . samengestelde lijst via vergelijk producten heb aangemaakt kan ik het niet vinden, of kan dat niet.

Is dat mogelijk (te maken)?

[ Voor 20% gewijzigd door ChUcKiE op 18-07-2019 14:47 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Vanuit de vergelijkingslijst is het niet mogelijk. Snelste optie nu is om het product in je lijst aan te klikken waarna je op de productpagina terecht komt. Daar staat wel weer een tab Vraag & Aanbod :).

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:39

ChUcKiE

Dus........

Topicstarter
Ja ok, snap ik, maar is het niet een feature die wenselijk is? en daarmee wellicht in te bouwen valt?

Vergelijkbare feature wens.....ik zoek een product op in de pricewatch en wil van daaruit (vanuit het geselecteerde product) een Vraag advertentie plaatsen in V&A.
Lukt nu niet, maar is (voor mij) een wenselijke toevoeging.

Ik bemerk ondertussen, dat je via het balkitem (uitgegrijsd) V&A je een advertentie kunt plaatsen als er nog geen is geplaatst in V&A....

[ Voor 17% gewijzigd door ChUcKiE op 02-08-2019 23:11 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Advertenties maken kan ook vanaf de V&A-tab wanneer er al meer advertenties zijn, de knop staat dan rechtsboven.

Voor je feature request schop ik je topic even naar het juiste forum:

Pricewatch => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.