Frank!in schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 07:41:
[...]
De 1, 2 en 3 slots PCI kaarten gebruiken ook nog steeds SATA toch? Of zie ik dat verkeerd?
[...]
Dat die kaarten werken geloof ik wel, maar het ging me juist om het china stukje

Ik kan natuurlijk een nieuwe kopen in Nederland, maar voor die prijs kan ik ook bijna een nieuwe en grotere SSD kopen, vandaar dat ik mijn pijlen op china heb gericht. Thanks trouwens voor de afmetingen tip, die was ik even vergeten. Dubbel checken kan geen kwaad

@
Frank!in
Al vind je iemand die er bijvoorbeeld zes maanden geleden een gekocht heeft, dan heb je grote kans dat die jij nu koopt toch net even anders is. Andere fabriek/onderdelen etc. Ik heb zelf ook mee gemaakt dat ik ongeveer vier keer hetzelfde product koop bij Ali (over paar maanden verspreid) en dat het maar twee keer echt exact dezelfde was.
Als je een pci express kaartje koopt (waar @
Klippy ) naar verwijst, controleer dan wel of die oudere moederborden van pci express kunnen booten. Want ik neem aan dat dat de bedoeling is toch?
Wil je echt zekerheid dan moet je van een bekender merk iets kopen. Maar zoals je zelf al geconstateerd hebt hangt daar een ander prijskaartje aan.
Zeker mbt een Ali Express product zoals dit is best moeilijk. Daar staat een der mate lage prijs tegenover dat het schade bedrag ook niet heel groot is, mocht het niet werken.
[
Voor 32% gewijzigd door
Operations op 19-07-2019 15:40
]
PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5