Toon posts:

Geldinzameling in combinatie met loterijprijs

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zou graag via een Facebookpagina een geldinzamelingsactie organiseren voor een goed doel. Het ingezamelde geld gaat daarbij integraal naar het doel in kwestie.
Tegelijkertijd willen we de bijdragers per schijf van een bepaald bedrag een nummer in een loterij toekennen, waarbij elke gulle schenker dus kans maakt op een waardevolle hoofdprijs en enkele kleinere prijzen.
Hoe pakken we dat het best aan?

Bedankt alvast voor het advies.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:21

g0tanks

Moderator CSA
Mensen doneren dus via Facebook? Waarom laat je ze niet ouderwets het overmaken naar een bankrekening?

Je kan dan zelf de lootjes toekennen door transacties bij te houden in een Excel-sheet of iets dergelijks.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-10 14:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat had je zelf al bedacht? ;)
Neem even onze Quickstart door en open dan even een nieuw topic waarbij je de daar opgedane kennis hanteert. Dan komt 't vanzelf helemaal goed met je nieuwe topic :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:55:
Mensen doneren dus via Facebook? Waarom laat je ze niet ouderwets het overmaken naar een bankrekening?

Je kan dan zelf de lootjes toekennen door transacties bij te houden in een Excel-sheet of iets dergelijks.
Het hele idee is om er een leuke social-mediacampagne van te maken en die via Facebook te kunnen opvolgen en promoten. Vandaar dat we graag alles in één plaats zouden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobIII schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 22:57:
[...]

Wat had je zelf al bedacht? ;)
Neem even onze Quickstart door en open dan even een nieuw topic waarbij je de daar opgedane kennis hanteert. Dan komt 't vanzelf helemaal goed met je nieuwe topic :)
Ik was voorlopig niet verder gekomen dan te werken met een post, die te verbinden met een PayPal-link en dan de bijdragers op basis van die cijfers een nummer toe te kennen. Maar voor zover ik weet kan een pagina geen inzameling houden en mag PayPal daar niet voor gebruikt worden.
Maar ik zal Quickstart even raadplegen. Sorry, dit is nog nieuw voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En ik was kennelijk 't slotje vergeten :P
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 23:27:
Sorry, dit is nog nieuw voor mij.
Geeft niet; het komt vaker voor ;)

Wil je voortaan ook niet meer dubbelposten? Als je iets hebt toe te voegen en je hebt als laatst gereageerd gebruik dan de "wijzigen" link rechtsbovenaan je post. Die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rViZSDpQ5n2TpYCcyrDz83Jf/full.png

;)

[ Voor 121% gewijzigd door RobIII op 18-07-2019 01:48 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.