Silverado tweaken

Pagina: 1
Acties:

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05 21:45
Ik heb het vermoeden dat mijn silverado zijn eigen lucht aanzuigt... zou het helpen een soort trechter te maken die dan van buiten de kast aanzuigt???

mijn cpu temp gaat in de loop van de dag 2 tot 3 graden omhoog...

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Nah, dat betwijfel ik hoor. Vaak zie je dat met een goeie airflow rond de cpu area op het mobo de boel ook wel redelijk koel blijft. Waar je aan zou kunnen denken is een voeding met een intake aan de onderkant en een outtake aan de achterkant (bv Enermax). Op die manier wordt de hete lucht die van de cpu afkomt toch nog redelijk weggewerkt.

Dat de temp in de loop van de dag omhoog gaat lijkt mij trouwens wel logisch. De verschillende componenten geven continu hitte af, dus echt koeler zullen ze niet worden. En als dan ook nog de omgevingstemperatuur omhoog gaat, dan wordt het er ook niet frisser op in de kast natuurlijk..........

sigloos

• NightOwlNL
heb al een enermax, maar moet eerst andere case hebben voordat ik die in me case kan plaatsen, me case zit echt helemaal nokkievol....

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:58

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
wazoo je hebt gewoon teveel 12x12 fans in je kast gestouwd, die enermax van jou ligt boven op je kast :o

gewoon beetje nadenken en plannen over hoe je het allemaal inbouwt... het zou makkelijk moeten passen

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• NightOwlNL
heb inmiddels design gemaakt
word als volgt...
kap van me pc is in 3 stukken gedremelt, ofwel, boven en 2 zijkanten
op de bovenkant heb ik een cirkel getekent met een fingerguard even groot als die van me enermax.... ofwel, me enermax gaat de lucht uit me pc afzuigen, aan de achterzijde gaat een 12x12 komen... en aan de voorkant zit er al 1 hier komt er aan de linkerkant nog 1 bij...
maar dat is echt puur tegen oververhittings verschijnselen als de pc alleen op ze silerado draait... moet alleen wel ff me hdd's isoleren ofzo...