Ik wil binnenkort een nieuwe game halen en Mp schijnt wel wat te zijn. Wie kan mij vertellen waarom ik dit spel moet komen. Overtuig me maar!
[rare opmerking modus]
misschien dat er in die andere 10.00 topics
wat staat?
[/rare opmerking modus]
misschien dat er in die andere 10.00 topics
[/rare opmerking modus]
Verwijderd
Nee, ik ga je proberen te overtuigen hem niet te kopen:
Allereerst de pluspunten:
+ Graphics uitstekend
+ GamePlay uitstekend
+ Verhaal uitstekend
Minpunten:
- De replay-waarde is zeer laag (bijna niemand gaat hem nog een keer spelen, been there, done that)
- Het spel is veels te kort (1 dagje non-stop gamen + 8 uur slaap en hij kan de kast in)
- Geen Puzzels tijdens het spelen; tijdens half-life moest je zo nu en dan nog puzzelen voor de afwisseling + waar je soms hopeloos vast zat. In MP is het schieten, schieten en nog eens schieten en uiteindelijk heb je het uitgespeeld. (no-brainer)
- Geen vrijheid, je word altijd gedwongen om de juiste weg te nemen. (behalve in de bijna-dood-ervaringen)
- Geen multiplayer; als dit spel wel multiplayer had dan was het spel dik zijn geld waard. 6 piek per uur en vervolgens gaat hij de kast in om stof te verzamelen.
Oftewel, je betaald 90 piek voor 15 uurtjes gamen. Maar je geniet wel van die 15 uurtjes. Als je eenmaal bezig bent dan ga je door ook!
Naja, het is jouw beslissing. Na 2 dagen stop je hem in de kast en kijk je er nooit meer naar. Mijn mening: koop voor je geld een ander spel.
+ Graphics uitstekend
+ GamePlay uitstekend
+ Verhaal uitstekend
Minpunten:
- De replay-waarde is zeer laag (bijna niemand gaat hem nog een keer spelen, been there, done that)
- Het spel is veels te kort (1 dagje non-stop gamen + 8 uur slaap en hij kan de kast in)
- Geen Puzzels tijdens het spelen; tijdens half-life moest je zo nu en dan nog puzzelen voor de afwisseling + waar je soms hopeloos vast zat. In MP is het schieten, schieten en nog eens schieten en uiteindelijk heb je het uitgespeeld. (no-brainer)
- Geen vrijheid, je word altijd gedwongen om de juiste weg te nemen. (behalve in de bijna-dood-ervaringen)
- Geen multiplayer; als dit spel wel multiplayer had dan was het spel dik zijn geld waard. 6 piek per uur en vervolgens gaat hij de kast in om stof te verzamelen.
Oftewel, je betaald 90 piek voor 15 uurtjes gamen. Maar je geniet wel van die 15 uurtjes. Als je eenmaal bezig bent dan ga je door ook!
Naja, het is jouw beslissing. Na 2 dagen stop je hem in de kast en kijk je er nooit meer naar. Mijn mening: koop voor je geld een ander spel.
Verwijderd
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha haOp zaterdag 28 juli 2001 15:52 schreef ds het volgende:
Nee, ik ga je proberen te overtuigen hem niet te kopen:
+ Graphics uitstekend
+ GamePlay uitstekend
+ Verhaal uitstekend
Minpunten:
Deze doe ik dicht. Er zijn nog 342021 ander topics over Max Payne vol met alle voor en nadelen
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()