Sinds kort doet mijn in januari vorig jaar gekochte maxtor 40 gb 7200 rpm hdd een beetje moeizaam werken.. Als ie werkt, blijft ie als 'n gek doordraaien.. maar als mijn systeem 'n poosje uit heeft gestaan, gaat ie zo nu en dan niet meteen draaien, en dan krijg ik 'n primary hdd fail, en als ik dan reset, geeft mijn pc een rare piep en gaat het ding alsnog spinnen.. is dit wel de harde schijf of kan het ook iets anders zijn? mijn idepoorten zitten alle 4 vol, primary master is hdd, slave 'n zipdrive 100 mb, sec. m is cdwriter sony en sec. s is 'n aopen dvddrive, 6 speed...
Gewoon terug brengen dit is niet goed zit toch drie jaar garantie 0p is normaal een goede schijf
I5 Processor/ 16GB geheugen/6Tb HDD, Solaredge 4kW, 4,6kW piek, 15 panelen
Ik heb twee weken terug het zelfde probleem gehad met mijn Maxtor 30,7 gig @7200 rpm...
Gechecked in scandisk --> stikte van de beschadigde clusters & shit --> gewoon naar de winkel terug gebracht, binnen een week een nieuwe gekregen, no problemo... dus ik zou zeggen, je heb drie jaar garantie, maak er gebruik van
Gechecked in scandisk --> stikte van de beschadigde clusters & shit --> gewoon naar de winkel terug gebracht, binnen een week een nieuwe gekregen, no problemo... dus ik zou zeggen, je heb drie jaar garantie, maak er gebruik van
Ad Astra Per Aspera
hmmmja... maar.. als ik 'n diagnose eroverheen haal, van de maxtorsite, dan denkt dat programma dat mijn schijf prima in orde is en krijg dus ook geen foutmelding...Op zaterdag 28 juli 2001 15:43 schreef snooze7555 het volgende:
Gewoon terug brengen dit is niet goed zit toch drie jaar garantie 0p is normaal een goede schijf
en nog iets.. ik heb 3 jaar garantie, en er is nu 2 jaar voorbij.. als ik die schijf opstuur, krijg ik dan geen half gerepareerde schijf terug gestuurd van iemand anders die 'm heeft laten maken, en dat er dan nog maar max 6 maanden garantie op zit?
Bij een goede dealer krijg je gewoon een nieuwe
ik heb laatst ook een probleem gehad met een hd van 1,5 jaar oud en gewoon omgeruild
ja, als je hem al twee jaar heb dan doen ze dat wel, dan sturen ze hem op... maar als ie niet goed is, is ie niet goed (
) en volgens mij krijg je dan gewoon een nieuwe ( ik wel tenminste )
Ad Astra Per Aspera
Pagina: 1