Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar een Lenovo SSD USB connector

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Zwanenveld
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 06-07-2022
Mijn vraag

Ik ben op zoek naar een USB connector voor een Lenovo 512GB M.2 2280 PCIe SSD Drive (typenummer 00UP703) om hier data vanaf te halen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Ik ben gewend met SATA-USB connectors te werken om data uit harde schijven te halen maar voor deze SSD vind ik het lastig om het juiste product te vinden.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Bij Bol.com heb ik de StarTech.com M.2 naar SATA externe SSD-behuizing USB 3.0 met UASP externe behuizing ondanks de slechte reviews gekocht.

Hoewel in zowel de beschrijving van mijn Lenovo SSD als de beschrijving op de Bol.com site M.2 2280 als verbinding wordt genoemd past de connector net niet.

Om te voorkomen dat ik nogmaals het verkeerde product bestel was ik benieuwd of iemand mij verder kan helpen.

Alvast hartelijk bedankt!

Beste antwoord (via Zwanenveld op 22-07-2019 11:21)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:58
Dat is een NVMe SSD, daar heb je een adapter voor nodig met een Key M aansluiting. Deze kon ik in de gauwigheid vinden: pricewatch: Delock External Enclosure for M.2 NVMe PCIe SSD with SuperSpeed U...

Overigens, mocht het om een zakelijke laptop gaan is er goede kans dat de SSD voorzien is van een wachtwoord. In dat geval kun je hem sowieso niet uitlezen anders dan in de originele laptop.

[ Voor 16% gewijzigd door hcQd op 17-07-2019 18:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:58
Dat is een NVMe SSD, daar heb je een adapter voor nodig met een Key M aansluiting. Deze kon ik in de gauwigheid vinden: pricewatch: Delock External Enclosure for M.2 NVMe PCIe SSD with SuperSpeed U...

Overigens, mocht het om een zakelijke laptop gaan is er goede kans dat de SSD voorzien is van een wachtwoord. In dat geval kun je hem sowieso niet uitlezen anders dan in de originele laptop.

[ Voor 16% gewijzigd door hcQd op 17-07-2019 18:17 ]

• Zwanenveld
Dag hcQd,
Bedankt.

Ik ga 'm bestellen en als het gelukt is zal ik dit topic als beantwoord markeren.

• Zwanenveld
Deze connector paste wel!
Nogmaals bedankt.