Automatisch naar Belgisch

Pagina: 1
Acties:

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10 09:23
Ik ben op dit moment in Belgie, ben ingelogd en heb alles op NL staan maar ik zie toch een Belgische vlag rechts boven in:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fNzWMDV.png

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Omdat je in België bent. Je kan dat toch gewoon aanpassen als je het voor Nederland wilt zien? Dan krijg je in de pricewatch Belgische of Nederlandse info en bezorgkosten.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:20

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dat vlaggetje moet je toch alleen zien naar wat je voorkeur is, terwijl deze standaard op België staat als je ook in België bent (geo2ip?)?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat vlaggetje correspondeert normaliter met de waarde van die Nederland/België-instelling.
Als ik 'm zelf verander naar België blijft ie daar ook op staan. Maar andersom kan ik niet (makkelijk) testen...

In welke browser is dat? Gebeurt het in ook in andere browsers, of een privé-modus scherm (en dan natuurlijk veranderen van de instelling)?

Zie je in de Pricewatch Belgische of Nederlandse winkels?

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-10 09:23
Oke het is een beetje onduidelijk maar de land instellingen onder het menu item met het vlaggetje hebben niks met het vlaggetje te maken, daar is deze instelling voor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UwV2dDm.png

Als ik die standaard op NL zet dan krijg ik wel weer de NL vlag

[ Voor 13% gewijzigd door GrooV op 18-07-2019 13:18 ]

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

GrooV schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:17:
Oke het is een beetje onduidelijk maar de land instellingen onder het menu item met het vlaggetje hebben niks met het vlaggetje te maken, daar is deze instelling voor:
Die zouden dezelfde instelling moeten representeren... Dus beide horen dezelfde database-waarde te veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door ACM op 18-07-2019 13:25 ]

Pagina: 1