Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
samsung A50 of moto g7 plus of ???
Wat is je budget?
plus minus 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
omdatmijn nokia 6 is stuk dus moet een nieuw hebben.
Ik wil een goeie camera minimaal 3gb en minimasl 64gb opslag dat is tegenwoordig wel het minst vereiste denk ik zo.
Verder speel ik geen games oid dus gewoon surfen social media bankieren dus niet echt bijzondere dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
zit te twijfelen tussen een samsung A50 of moto g7 plus
Maar denk ook aan een xiaomi redmi 7 note of motorola one vision of zit eventueel te twijgelen om een keer iphone te proberen maar dan zit ik aan een iphone 7 2e hands denk ik.
[b]Welke vragen heb je hier nog [/i] iemand wen idee
Ik ben niet zo moeilijk alleen wil wel veel moois voor weinig geld hahaha[/i]
Ik zoek een?
samsung A50 of moto g7 plus of ???
Wat is je budget?
plus minus 300€
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
omdatmijn nokia 6 is stuk dus moet een nieuw hebben.
Ik wil een goeie camera minimaal 3gb en minimasl 64gb opslag dat is tegenwoordig wel het minst vereiste denk ik zo.
Verder speel ik geen games oid dus gewoon surfen social media bankieren dus niet echt bijzondere dingen.
Wat heb je zelf al gevonden?
zit te twijfelen tussen een samsung A50 of moto g7 plus
Maar denk ook aan een xiaomi redmi 7 note of motorola one vision of zit eventueel te twijgelen om een keer iphone te proberen maar dan zit ik aan een iphone 7 2e hands denk ik.
[b]Welke vragen heb je hier nog [/i] iemand wen idee
Ik ben niet zo moeilijk alleen wil wel veel moois voor weinig geld hahaha[/i]
[ Voor 23% gewijzigd door stronger op 18-07-2019 13:48 ]