Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanot
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 26-08 10:36
Beste Tweakers,

Ik zit al een tijd te wachten tot TCL gaat leveren in nederland.

Fabrikant al aantal keren gemailed hierover. En hun hadden vermeld te gaan leveren vanaf juni in nederland.

Echter zitten we nu in half juli en ik kan behalve otto.nl ( de modellen die we niet willen :/ ) eigenlijk geen webshop die ze verkoopt.

Is er al meer bekend over de leveringen van TCL televisies naar nederland?

Ik heb veel goede recensies over de amerikaanse modellen gelezen. en ben best hyped een TCL 4k tv aan te schaffen.

ik hoor graag of jullie hier al meer over weten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funky22
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 20:17

Funky22

Guild invite

Heb al sinds 03/2019 een TCL U75C7006 75'' (Belgie) toen ik die kocht werd die in Nl ook al verkocht.

https://discord.gg/x8uWt9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JcK_85
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-09 19:37
Ik vermoed dat Chanot de nieuwe 2019 modellen bedoeld, hier kijk ik ook naar uit. 30 augustus verhuizen dus mooi excuus voor een nieuwe tv :P

Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Acemath
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-08-2024
maar de echte topmodellen, die vindt je nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
De TCL topmodellen uit de VS hebben allemaal smart TV features die ze niet hier kunnen uitbrengen. Dus zelfs afgezien van het voltage is er simpelweg geen manier om de TVs daar direct over te zetten naar hier (plus dat ze nog steeds vaak daar TVs hebben die geen 50Hz aankunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Chanot schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 15:41:
Beste Tweakers,

Ik zit al een tijd te wachten tot TCL gaat leveren in nederland.
TCL Europa is een hele andere tak, die staat gewoon los van de Amerikaanse. Zit ergens in Polen geloof ik en maakt gewoon eigen modellen ... Enkele topmodellen zouden wel wereldwijd geleverd worden iirc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanot
De 6 series waar je op youtube veel goede reviews over vind bijv.. alle modellen naar europa hebben een shitty scherm en 20-25% meer kosten dan de amerikaanse modellen. Ik wacht nog op een model met alle functies voor een mooie prijs just like in the USA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 15:47
Helaas hebben ze de 6 serie niet naar de EU gehaald.

Maar om dit topic een beetje kracht bij te zetten hebben ze in Duitsland wel al de 65EP680 te koop. (65EP681 in Frankrijk)

Dit toestel is in veel opzichten wat de 6 serie is en staat hoog op mijn wenslijst. €750 voor deze specificaties vind ik een mooie prijs. (Alleen nog een manier vinden om hem van Amazon.de naar NL te halen).

https://www.tcl.eu/en/products/hdr-ep68-65EP680

https://www.amazon.de/TCL...-kompatibel/dp/B07SNDVVYH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:14
Jfwiet schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 09:52:
Helaas hebben ze de 6 serie niet naar de EU gehaald.

Maar om dit topic een beetje kracht bij te zetten hebben ze in Duitsland wel al de 65EP680 te koop. (65EP681 in Frankrijk)

Dit toestel is in veel opzichten wat de 6 serie is en staat hoog op mijn wenslijst. €750 voor deze specificaties vind ik een mooie prijs. (Alleen nog een manier vinden om hem van Amazon.de naar NL te halen).

https://www.tcl.eu/en/products/hdr-ep68-65EP680

https://www.amazon.de/TCL...-kompatibel/dp/B07SNDVVYH
OT: http://www.huifkarverzendservice.nl/ voor transport vanuit Duitsland. Geen idee wat de kosten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jfwiet
Paul Hewson schreef op dinsdag 23 juli 2019 @ 16:46:
[...]

OT: http://www.huifkarverzendservice.nl/ voor transport vanuit Duitsland. Geen idee wat de kosten zijn.
Ja dan heb je het over een doos van 40 kilo, dus dat is al snel een pallet zending. Wat incl btw al snel richting €100 gaat. Heb familie in De wonen, dus ophalen is dan misschien de beste optie. Maar zal er eens een mail aan wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Chanot schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 22:10:
De 6 series waar je op youtube veel goede reviews over vind bijv.. alle modellen naar europa hebben een shitty scherm en 20-25% meer kosten dan de amerikaanse modellen. Ik wacht nog op een model met alle functies voor een mooie prijs just like in the USA.
Die prijs gaat je niet snel lukken, prijzen in Amerika zijn altijd zonder BTW, omdat iedere staat (regio misschien wel) zijn eigen BTW tarief heeft. En hier is het altijd Inc BTW. Dus die 20-25% klopt wel. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
Prijs niveau klopt inderdaad met de btw en invoerrechten in de EU. Maar TCL heeft wel op het zelfde prijspunt in de EU tv's met mindere specs uitgebracht in 2018. In 2019 ziet het er naar uit dat de 68 serie daar een hele verbetering in is (eerst nog wat tests afwachten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Jfwiet schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:40:
Prijs niveau klopt inderdaad met de btw en invoerrechten in de EU. Maar TCL heeft wel op het zelfde prijspunt in de EU tv's met mindere specs uitgebracht in 2018. In 2019 ziet het er naar uit dat de 68 serie daar een hele verbetering in is (eerst nog wat tests afwachten).
Ikzelf ben ook in deze geïnteresseerd en ben aan het wachten tot ik hem in België ergens kan bekijken of er online een review beschikbaar komt.

Het enige wat me wat afschrikt is de 320 nits en geen local dimming.
Geen idee hoeveel meerwaarde dit geeft maar die brightness lijkt mij toch wel belangrijk (voor HDR)...

Als ie positief ontvangen word twijfel ik om hem te laten leveren op zo’n hermes afhaalpunt want voor 750 euro vrees ik hem nergens te vinden :? Is wel een rit van 2:30 enkel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
freshprince schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 01:03:
[...]

Ikzelf ben ook in deze geïnteresseerd en ben aan het wachten tot ik hem in België ergens kan bekijken of er online een review beschikbaar komt.

Het enige wat me wat afschrikt is de 320 nits en geen local dimming.
Geen idee hoeveel meerwaarde dit geeft maar die brightness lijkt mij toch wel belangrijk (voor HDR)...

Als ie positief ontvangen word twijfel ik om hem te laten leveren op zo’n hermes afhaalpunt want voor 750 euro vrees ik hem nergens te vinden :? Is wel een rit van 2:30 enkel....
Waar heb je dat gelezen? Op de website staat dat het direct led met micro dimming is. In een interview (heb de link naar youtube niet paraat) was een Europese product manager die het ook had over dit soort specs. Vandaar mijn vergelijking met de 6 serie in de VS.

Link: YouTube: TCL Embraces HDR10+ & Dolby Vision for EP68 LED LCD & X10S Mini LED TV

[ Voor 7% gewijzigd door Jfwiet op 26-07-2019 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Jfwiet schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:10:
[...]

Waar heb je dat gelezen? Op de website staat dat het direct led met micro dimming is. In een interview (heb de link naar youtube niet paraat) was een Europese product manager die het ook had over dit soort specs. Vandaar mijn vergelijking met de 6 serie in de VS.

Link: YouTube: TCL Embraces HDR10+ & Dolby Vision for EP68 LED LCD & X10S Mini LED TV
Ja, global dimming & micro dimming. In datzelfde filmpje van jou spreekt ie over direct led global dimming. Maar voor zover ik weet is dat niet hetzelfde als local dimming.
Micro dimming wilt gewoon zeggen dimmen gebaseerd op omgevingslicht zodat je niet tegen een lichtscherm kijkt s'nachts. En die global dimming is gewoon heel het schem dimmen van zodra meer dan XX% donkere kleuren zijn (zoals een sterrenhemel)

Ik kan ook mis zijn hoor want voor die micro dimming baseer ik mij op de termen online.
Ik hoop dat ik mis ben en dat ie local dimming heeft O-)

edit: waarschijnlijk zal het eerder zoals bij samsung zijn:
Micro dimming: A Samsung feature. Processes the video in an attempt to mimic local dimming. It doesn’t dim the backlight, but instead, changes the contrast of different areas of the picture. Video purists usually dislike it, because it messes with the video settings of the TV, changing contrast from frame to frame. We don’t recommend using it.

[ Voor 15% gewijzigd door freshprince op 26-07-2019 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Global dimming is inderdaad absoluut geen local dimming, zelfs niet in twee zones zoals op enkele Panasonic modellen :+. En micro dimming is ook een marketing spec die je ook bij Philips tegenkomt die dit jaar helemaal geen local dimming modellen hebben bij de LCD tv's ...
Net ook weer het filmpje gekeken en de enige met FALD in Europa is het model met mini-LED.

EP68 is dus een
  • Direct LED
  • 400 nits max helderheid
  • Global dimming
  • Dolby Vision
  • HDR10+ ?
  • 50/60Hz waarschijnlijk
  • €699 voor 55"
Concurrent voor de Philips 7304/6804 en Panasonic GX800/GXW804 dus ... Global dimming icm Dolby Vision/HDR10+ kan best nog redelijke resultaten opleveren.

[ Voor 86% gewijzigd door apis29 op 27-07-2019 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
Net nog even bij Hardware,info zitten kijken en in de sheets hebben zo te zien de X10 modellen wel local dimming. Helaas krijgt TLC EU het dus nog steeds niet voor elkaar om de 6 serie naar de EU te halen. Maar goed, ik wacht de reviews nog wel even af. Misschien is het voor €750 nog steeds een hoop bang-for-buck.

• freshprince
Jfwiet schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 20:46:
Net nog even bij Hardware,info zitten kijken en in de sheets hebben zo te zien de X10 modellen wel local dimming. Helaas krijgt TLC EU het dus nog steeds niet voor elkaar om de 6 serie naar de EU te halen. Maar goed, ik wacht de reviews nog wel even af. Misschien is het voor €750 nog steeds een hoop bang-for-buck.
Heb je ondertussen al iets ondernomen of nog steeds aan het wachten zoals ik? :)
Met die x10 release zal het afwachten worden tot IFA maar ik vrees dat de prijs in vergelijking met de EP68 *2.1 zal zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door freshprince op 22-08-2019 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
De oplossing die ik gevonden heb is een ander merk tv aanschaffen. Helaas voor mij te laat om te wachten op de TCL. Prjjsverschil was €250, wat significant is, maar ik moest ook nog wat regelen qua ophalen. En toen ik de 65 inch doos hier had twijfel ik of ik deze makkelijk in mijn auto had vervoerd. Maar ik had al een sound bar gekocht en nu dus bijpassende merk TV, scheelt een afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chanot
het is inmiddels oktober, en nog steeds niks vernomen van leveringen TCL :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruud888
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 10-08 00:00
Is er inmiddels al meer bekend.
Op youtube was de Amerikaanse 6serie 2019 niet slechter dan de Samsung 190R !!
Welke Europese is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ruud888 schreef op zondag 15 december 2019 @ 17:58:
Is er inmiddels al meer bekend.
Op youtube was de Amerikaanse 6serie 2019 niet slechter dan de Samsung 190R !!
Welke Europese is dat?
De 6 serie 2019 is een goede tv, maar niet slechter dan de Q90R is overdreven. Niet veel slechter dan de Q70R is realistischer. Los daarvan brengt TCL (net als Hisense) hele andere tv's uit in de EU. Eigenlijk hebben ze geen Europese tegenhangers.

Wat je hier momenteel kunt krijgen is de EP64/66 wat basic UHD tv's zijn met een 60Hz VA-paneel (met een WCG en Dolby Vision voor de EP68). Verder heb je nog de EC78 met een soort van ingebouwde soundbar van Onkyo. Kortom geen tv's met FALD, 120Hz paneel en een hogere helderheid (voor o.a. hdr), maar tv's niet slechter dan een Samsung RU7400.

Misschien komen ze hun 2020 line-up wel met iets vergelijkbaars, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Hisense doet het al iets beter met de U8B, maar die hebben in de US ook interessantere modellen.

[ Voor 10% gewijzigd door benbaba op 15-12-2019 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
benbaba schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:55:
[...]

De 6 serie 2019 is een goede tv, maar niet slechter dan de Q90R is overdreven. Niet veel slechter dan de Q70R is realistischer. Los daarvan brengt TCL (net als Hisense) hele andere tv's uit in de EU. Eigenlijk hebben ze geen Europese tegenhangers.

Wat je hier momenteel kunt krijgen is de EP64/66 wat basic UHD tv's zijn met een 60Hz VA-paneel (met een WCG en Dolby Vision voor de EP68). Verder heb je nog de EC78 met een soort van ingebouwde soundbar van Onkyo. Kortom geen tv's met FALD, 120Hz paneel en een hogere helderheid (voor o.a. hdr), maar tv's niet slechter dan een Samsung RU7400.

Misschien komen ze hun 2020 line-up wel met iets vergelijkbaars, maar ik verwacht het eigenlijk niet. Hisense doet het al iets beter met de U8B, maar die hebben in de US ook interessantere modellen.
En deze Hisense H65U7A/NL ?
Die is toch ook 120hz?
De kijkhoek schijnt matig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ruud888 schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:43:
[...]

En deze Hisense H65U7A/NL ?
Die is toch ook 120hz?
De kijkhoek schijnt matig te zijn.
Eigenlijk offtopic maar kijkhoeken van alle Hisense tv's en andere VA-LCD tv's zijn matig, inherent aan de techniek (wide-angle filters daargelaten). U7A is van 2018 een heeft idd een 120Hz paneel, de U8B van 2019 en heeft een hogere helderheid en daardoor betere HDR prestaties en ook Dolby Vision ondersteuning. Echter geldt hier ook dat ze (de 2019 serie), net als bij TCL, hier mondjesmaat tot niet verkrijgbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08
Er is een klein beginnetje, het platform is al dichterbij: https://www.pocket-lint.c...4-what-is-roku-tv-hisense

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
De verkopers op Alibaba beweren dat ze de TCL 65R617 in 220v kunnen leveren!
Ik heb wel gelezen dat er verhalen rond gaan dat ze ook 220 aan kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
apis29 schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:15:
Global dimming is inderdaad absoluut geen local dimming, zelfs niet in twee zones zoals op enkele Panasonic modellen :+. En micro dimming is ook een marketing spec die je ook bij Philips tegenkomt die dit jaar helemaal geen local dimming modellen hebben bij de LCD tv's ...
Net ook weer het filmpje gekeken en de enige met FALD in Europa is het model met mini-LED.

EP68 is dus een
  • Direct LED
  • 400 nits max helderheid
  • Global dimming
  • Dolby Vision
  • HDR10+ ?
  • 50/60Hz waarschijnlijk
  • €699 voor 55"
Concurrent voor de Philips 7304/6804 en Panasonic GX800/GXW804 dus ... Global dimming icm Dolby Vision/HDR10+ kan best nog redelijke resultaten opleveren.
Ik heb ook in diverse reviews gelezen dat de gxw804 de beste keuze is.
Deze geeft betere HDR weer dan de cijfers zeggen.
Wat is het verschil tussen de 804 en 904?
Is de 904 beter?

Ik kan in Belgie de 65GX800 (gxw804)kopen voor 875euro incl verzenden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacspin
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 15:08
Itt tot Hisense komt TCL dus nu wel naar Europe maar juist niet in de UK

https://www.forbes.com/si...or-ces-2020/#2b5fa9e210a1

Of we dan ook dezelfde techniek als de US in de 6-series gaan krijgen is dan alleen maar te hopen, maar ik hou me adem er niet voor in
https://www.techradar.com...series-thanks-to-mini-led

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online
Hoezo 'komt'?

Ruud888 schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 11:38:
[...]

Ik heb ook in diverse reviews gelezen dat de gxw804 de beste keuze is.
Deze geeft betere HDR weer dan de cijfers zeggen.
Wat is het verschil tussen de 804 en 904?
Is de 904 beter?

Ik kan in Belgie de 65GX800 (gxw804)kopen voor 875euro incl verzenden!
Ik had al gelezen dat je voor een Sony was gegaan maar om het toch nog even te beantwoorden: de 904 als grootste verschil maken gebruik van IPS panelen tov VA in de 804 reeks. Daarnaast zou de 904 wel over twee tuners/CI+ sloten beschikken en iirc nog wat uitgebreidere mogelijkheden van het Smart OS.
Was wel een aardige prijs voor een 65" 804 geweest verder :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:27

OzzieMann

PSN: OzzieMann

De X10 miniled is inmiddels in Europa gearriveerd, nog geen NL aanbieder gezien.
Wel in Belgie, https://www.centralpoint....m-art-65x10-num-10788510/ Leverbaar vanaf 11 februari.

De 65X10 is kort bekeken door Homecinemamagazine in de fabriek in Polen, https://www.homecinemamag...-inch-miniled-lcd-led-tv/

[ Voor 26% gewijzigd door OzzieMann op 28-01-2020 10:28 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
Ik zie geen enkele reden om deze te kopen ipv. de samsung Q90R (als je voor lcd kiest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruud888
Voor een TCL veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
freshprince schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 11:26:
Ik zie geen enkele reden om deze te kopen ipv. de samsung Q90R (als je voor lcd kiest)
waarom niet? Ik ben nu echt aan het twijfelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freshprince
de local dimming implementatie schijnt slecht te zijn en zorgt voor afleidend DSE.
YouTube: TCL 8 Series/Q825 2019 TV Review - RTINGS.com
minuut 3.55

Lijkt mij toch wel problematisch. Je zal altijd DSE hebben maar hier is het wel extreem bij bewegende beelden.
Dit samen met de kijkhoek/reflecties/prijs (tov. Q90R).

Ik zat in hetzelfde dilemma (OLED, X10 of Q90R) en heb uiteindelijk toch de Q90R gekocht.
DSE is eigenlijk het enige minpunt dat ik soms ervaar. Voor de rest zeer tevreden met de aankoop.

Maar blijft je keuze hé. Zeker niet te vlug kopen en je tijd er in steken zodat je een TV koopt die het beste bij jou past. Is tenslotte een dure aankoop.
Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.

PS: TCL had wel gezegd firmware fixes uit te brengen voor black crush, motion en local dimming. Dus misschien is het ondertussen beter. Geen idee (dat was trouwens ook een probleem dat ik de TV nergens kon testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supreme_One
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-01 22:36
freshprince schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 10:28:
de local dimming implementatie schijnt slecht te zijn en zorgt voor afleidend DSE.
YouTube: TCL 8 Series/Q825 2019 TV Review - RTINGS.com
minuut 3.55

Lijkt mij toch wel problematisch. Je zal altijd DSE hebben maar hier is het wel extreem bij bewegende beelden.
Dit samen met de kijkhoek/reflecties/prijs (tov. Q90R).

Ik zat in hetzelfde dilemma (OLED, X10 of Q90R) en heb uiteindelijk toch de Q90R gekocht.
DSE is eigenlijk het enige minpunt dat ik soms ervaar. Voor de rest zeer tevreden met de aankoop.

Maar blijft je keuze hé. Zeker niet te vlug kopen en je tijd er in steken zodat je een TV koopt die het beste bij jou past. Is tenslotte een dure aankoop.
Ze hebben allemaal hun voor- en nadelen.

PS: TCL had wel gezegd firmware fixes uit te brengen voor black crush, motion en local dimming. Dus misschien is het ondertussen beter. Geen idee (dat was trouwens ook een probleem dat ik de TV nergens kon testen).
ik ben nu onderhand 3 maanden aan het kijken voor een tv. Eerst wilde ik de Sony X950g toen dacht ik als ze ik zoveel uit ga geven dan pak ik een OLED. Toen kwam de B9 in beeld een paar dagen later de C9. Daarna begon ik te twijfelen omdat je bij OLED nog altijd kans hebt om burn ins te krijgen ( tv staat misschien wel 12 uur per dag aan en ook wordt er veel nieuws gekeken) woonkamer is overdag too bright. Toen kwam de Samsung Q85/Q90 in beeld en vanmorgen begon ik te lezen over de X10. Ik denk dat ik ga wachten tot April/Mei wanneer de nieuwe tv's op de markt gaan komen en dan ga beslissen.

Dankjewel voor de informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:45
Supreme_One schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 13:39:
[...]
ik ben nu onderhand 3 maanden aan het kijken voor een tv. Eerst wilde ik de Sony X950g toen dacht ik als ze ik zoveel uit ga geven dan pak ik een OLED. Toen kwam de B9 in beeld een paar dagen later de C9. Daarna begon ik te twijfelen omdat je bij OLED nog altijd kans hebt om burn ins te krijgen ( tv staat misschien wel 12 uur per dag aan en ook wordt er veel nieuws gekeken) woonkamer is overdag too bright. Toen kwam de Samsung Q85/Q90 in beeld en vanmorgen begon ik te lezen over de X10. Ik denk dat ik ga wachten tot April/Mei wanneer de nieuwe tv's op de markt gaan komen en dan ga beslissen.

Dankjewel voor de informatie
Gewoon de punten oplijsten waar je waarde aan hecht en dan vergelijken welke fabrikant dat kan leveren. Het is uiteindelijk veel keus maar de echte verschillen zijn eerder genuanceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Ook wel interessant/apart dat de tv's al volledig geassembleerd aankomen in Europa en hier weer uit elkaar gehaald en de componenten getest worden. (op zich misschien niet eens zo onlogisch qua efficiency en bescherming van de panelen).

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 24-03-2020 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:59
Ik heb voor €599,- een TCL C715 65 inch gekocht. Ben benieuwd! Iemand hier ervaringen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7__WZZRwTTPwfAHg3juG2HEDZx8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JVphOM21ArXEyfpu8NW8Edve.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredderksen
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 14-09 22:21
Hoi ik ben benieuwd waar je deze gekocht hebt voor deze prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Fredderksen schreef op woensdag 30 juni 2021 @ 12:17:
Hoi ik ben benieuwd waar je deze gekocht hebt voor deze prijs
Late reactie. Zie dit nu pas. Ik heb deze bij BCC gekocht. Nu is deze alleen nog bij Wehkamp te koop voor 725. Minus de cashback kom je dan uit op €650.. Alsnog best netjes!

https://www.wehkamp.nl/tc...m_medium=affiliate&BC=PHG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Mooie deal: klik

TCL QLED 65 inch 100Hz 4K TV 65C815

- QLED
- 65 inch
- 100Hz
- HDR, HDR10+, HLG
- Dolby Vision + Atmos
- integraded Soundbar & subwoofer by Onkyo

Voor 799,-

Afbeeldingslocatie: https://geektech.me/wp-content/uploads/2020/09/f924d9915484ee6459dcfc8d820e77b2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/f0n1nQq/prijsontw.jpg
Pagina: 1